Mentari muncul lagi...

3:40 PTG JunAina 0 Comments


Mentari muncul lagi...

Mengintai dikaki lagit,
Tak pernah jemu datang dan pergi,
Menjadi rutin hakiki,
Andai tiadamu mentari,
Gelaplah alam,
Matilah insan...




Aku hanya ingin menjadi aku walaupun ada ketikanya terdetik dihati alangkah bahagianya menjadi mereka kerana aku tak ingin menjadi insan yg hipokrit. Biarlah ada yg mengkritik ataupun yg mencemuh, aku tetap bangga menjadi aku...
Tak perlu mengubah diri untuk memuaskan hati orang lain, usah juga berpura-pura untuk rasa dihargai yang penting tepuklah dada tanyalah hati...perlukah menjadi orang lain utk merasa bahagia.



Aku bahagia meladeni hidup dengan caraku sendiri...
Aku bahagia menghadapi hidup sebegini...
Aku bahagia dgn takdir Ilahi...

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: