New Project...New Team...Everything New...

5:04 PTG JunAina 0 Comments

Diam tak dia dah hampir 3 bulan aku makan gaji buta, asal hantar timecard jer 40 jam overhead perghhh...bos pun dah malas agaknya nak tengok timecard aku dan aku pun dah malas nak hantar hard copy utk bos biar saja dia approve by GBS. Sejak habis projek SSB aku goyang kaki sakan tetapi bosan giler duduk memandang komputer tanpa kerja sampai dah habis segala website aku jejaki.

Akhirnya aku bersyukur, aku dpt new job with new team dan kali nie Lead Engineer aku org Iran merupakan anak buah kesayangan my big bos. Nampak gayanya aku terpaksa lebih tekun dgn kerja lepas nie, my new bos kecik (harharhar...bos ke?) suka chase kalau bab kerja, ramai yg tak suka kerja ngan dia. Akan ku buktikan kesungguhan tu penting tak kira dengan siapa kita kerja.

My Santhana always beside me, memberi sokongan utk aku bekerja dgn new lead. Kadang-kadang singgah kat workstation aku and he look very sad coz our group kebanyakan dah berpecah. Aku appreciate apa yg dia buat utk aku selama ini, atas jasa dialah atas tiket project dia aku dpt title senior walaupun kadang-kadang komunikasi kami macam ayam & itik pasai english dia berbeli-belit dan english aku pulak berterabur. Apapun thanks a lot utk all my previous team member.

Lagi 2 minggu aku kena berangkat ke bangunan baru coz project ni task force, tak boleh buat kerja lain duduk ler satu floor dgn client (harap client ni sporting sama macam previous project). New project with new team member of coz at new office...harap lepas nie aku akan dapat durian runtuh lagi...

ADIOS.

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: