Selamat Tinggal Sunway Tower.

2:12 PTG JunAina 0 Comments

Minggu terakhir aku kat Sunway Tower, email confirmation utk aku pindah ke bangunan baru dah dapat semalam. Walaupun aku tak dak kerja nak buat tp penyakit `M' besar sangat utk aku mula pack barang-barang peribadi aku. Barang tu tak le banayk coz aku tak suka semakkan meja dengan hiasan2 yg keterlaluan, menyakitkan mata & kepala ja drawing yg penuh atas meja pun dah tak larat nak layan. Sekadar 2 kotak tu pun hanya buku, nota-nota, alat tulis dan bebarapa fail peribadi. Sabtu ni mover akan angkat barang-barang ke bangunan baru.

Dalam ramai-ramai yg nak pindah ke sana hanya 3 perempuan Melayu, aku dan dua orang project secretary. Tiga belas orang local staff dan lain-lain semuanya staff dari India dan Iran. Nampak gayanya minggu depan aku kena standby minyak wangi 2 or 3 botol termasuk febreez botol besar.

Selamat tinggal kawan-kawan,lepas ni aku pasti rindu-rinduan dengan kalian. Tak dak lagi le lepak-lepak pagi macam biasa, yg pasti paling ku rindu teh tarik k.kiah corner...waaaa... Kejamnya bos antar aku buat project Mumbai, aku tak nak Shah Rukh Khan, Salman Khan @ Sunjay Dutt dapat AR Badul pon tak apa la...

Sayonara Sunway Tower...Menara RKT here I come...walaupun hanya seberang sungai & masih boleh nampak bangunan opis tapi aku tak boleh nampak korang semua kat dalam. Walaupun aku boleh beremail tapi aku rindu dengar suara kalian, walaupun aku boleh call jerk extension korang tapi aku tak boleh le nak tengok muka hampa semua...tak suka...tak suka...

I will always miss u all kat Sunway Tower...

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: