Melepas Tapi Rasanya Bukan Rezeki

9:35 PG JunAina 6 Comments




Saya dapat jemputan ke kenyataan akhbar Pameran Herba Malaysia tetapi saya tidak dapat memenuhi jemputan yang sebenarnya memang saya tunggu sejak saya hadiri soft launching dulu. Saya cuma terima email pada 10hb April 5.57 petang sedangkan majlis berlangsung keesokkan harinya 11hb April. Saya tidak sempat mengubah schedule saya pada hari tersebut. Rasanya semua blogger yang pergi semasa soft launching  dulu turut dijemput. Bukan rezeki sebab saya percaya perancangan Allah s.w.t itu adalah yang terbaik buat saya.


Seminggu hanya satu entri setelah pemergian ibu mertua. Saya sedang mengutip semangat dalam kesakitan, gastrik saya kembali lagi.



You Might Also Like

6 ulasan:

  1. Tidak mengapa..Pasti ada jemputan yg lebih baik nnt...InsyaAllah...

    BalasPadam
  2. sayangnya kak x dapat hadiri kan...tp betul jugak..xde rezeki....SA menabung Estee Lauder kat sini...

    BalasPadam
  3. jangan stress sangat kak.. mungkin sbb sedih tu jadi gastrik..

    BalasPadam
  4. akak be strong ye.. kak tak lalu makan ye sampai kena gastrik.. jangan lupa minum susu ye kak ..

    BalasPadam
  5. syiok gak dijemput walaupuon tak dapat hadirkan... mungkin lain kali adalah rezeki...

    BalasPadam
  6. Mungkin ada sesuatu yang lebih baik dari jemputan itu.. ;)

    BalasPadam