Memaparkan catatan dengan label entri merapu. Papar semua catatan

Warming Up


Tajuk Englishhh la sangat!


Mula minggu lepas projek kecik yang saya buat tahun lepas bersambung lagi tapi atas tajuk lain tapi lagi platform sama cuma tambah barang lain pulak. Jadi job nombor pun lain jugak.


My partner pun dah tak ada, berhijrah. Saya redha jelah berhempas pulas dengan orang baru, saya ok je. Membuli dan dibuli perkara biasa...opssss...


Lamaaaaa...saya makan gaji buta, goyang kaki suka-suki update blog. Dua bulan lepas tolong cuit projek orang sikit tapi tak best sebab orang yang handle tak best jugak...ngeee... Kali ini sendiri punya projek kena berdikari sebab yang dok atas saya orang baru tukar dari pejabat Miri. Harusss...banyak benda saya kena jawab dan kena ambik tahu dari projek lama...huhuhuuuu...


Sesi warming up kena laju-laju tapi alahaiiii...bayangkanlah berbulan-bulan saya tak ada kerja tiba-tiba kena terus masuk gear 5 haihhhh...semput tau. Tak sempat lagi nak cuci karat-karat yang ada!



Sibuk macam mana pun blog tetap kena update!