My Friend - House Warming Party

9:08 PG JunAina 0 Comments

Hujung minggu memenuhi jemputan seorang kawan ke majlis kesyukuran sempena berpindah ke rumah baru. Alhamdulillah dapat berkongsi kegembiraan dan rezeki kurniaan Allah bersama. Tahniah jugak kepada kawan yg sorang ni...
Buat Rose dan suami `TAHNIAH', cantik rumahnya...

Pada kawan yg tak dapat pegi layan le gambar yg sempat disnap dua-tiga keping ni, buat Rose sorry ya dah display kat sini...apa pun terima kasih atas jemputan. Best rumah Rose pandai match & matching tapi tak dapat le nak tunjuk deco yg sebetulnya coz tuan rumah dah punggah nak bagi ruang yang selesa untuk para tetamu yang datang.


Sempat lagi minta tuan rumah berposing dalam kesibukan melayan tetamu.


Suka ruang ni nampak simple dan tak berserabut dengan deco yang berlebihan, cahaya lampunya membuatkan ruang tampak mewah.



Kat depan sepanjang ruang dining & kitchen ada veranda, best boleh lepak-lepak tengok luar bila boring memerap dalam rumah. Masa masak pun boleh jugak intai-intai kat luar.


Gambar ni di ambil dari dining hall, sorry ya meja makannya tak nampak dan semua kerusi-kerusinya dah kena transfer kat bawah. Rugi pulak tak snap makanan yang ada biar semua kawan-kawan yang tak dapat pegi kempunan....

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: