Bandung Oh Bandung...

7:04 PTG JunAina 0 Comments

Dah lebih 8 bulan dok tunggu nak fly reramai rehat-rehat & shopping-shopping kat Bandung. Memasing dah xcited gila, dah prepare pasport, dah tukar duit juta-juta & dah packing baju jugak...ermmm... Aku jugak dalam kesibukan yang tak henti-henti yang tak sempat nak buat semua tu, dua hari sebelum tarikh baru sempat tukar duit dan seminggu sebelum tu prepare pasport.

Detik 11.30 malam aku mula ler packing barang tetiba message kat hp paling canggih aku yang hanya boleh terima call & sms berbunyi. Terus hilang selera aku nak buat semua benda...alahai mengapa ler di saat-saat akhir sebegini...
Dengan berdebar-debar aku membaca sms di terima ~RM0.00 AIRASIA QZ7594 KULBDO 6NOV10 HAS BEEN CANCEL DUE TO SAFETY REASON MERAPI ASH COVERING BDO. SORRY FOR INCONVENIENCE CAUSED~...hancur sudah angan-angan nak shopping sakan dengan duit 3 jutaku.

Terus campak beg ke tepi capai bantal try to call airasia...sampai ke pagi le lenguh tangan mendail...dalam sibuk dengan airasia aku calling2 ler kawan-kawan seperjuangan yang terkandas macam aku. Keesokan paginya hp aku macam kaunter pertanyaan jadinya.

Buat semua teman sekapal terbang dengan ceq...Mieza, Ika, K.Lin, K.Paudi,Ina, Siti Umi, Asmah, Zai & hubby, Erna, Rahmat, Shafinaz & her right hand(hehehhe...jangan marah ye...) bersabarlah semua... Sampai masanya nanti kita fly reramai ye...

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: