Electrical Design Engineering

9:26 PG JunAina 10 Comments

Hari ini akan berada di Main Office sehingga balik, pukul 12 tengahari je pun coz cam biasa today is FRIDAY! Kerja separuh hari yang membuatkan hati berbunga-bunga pasai buleh balik awai...yeeeyyy... Satu lagi coz my mum will be here this afternoon...yeeeyyy... Me double happy today.

Walaupun dah lama kerja tetap kena pi sekolah. Hari ini ada Internal Training Session berkenaan Electrical Design Engineering (tapi ceq bukan engineer okeh!). Wajib pergi. Walaupun apa yang di pelajari itu sentiasa dipraktikkan dalam pekerjaan seharian tak salah pergi untuk tambah ilmu dan polish mana yang dah berkarat. Namanya Internal Training so yang train kita orang internal person jugak le our Design Specialist. Dia ni the very experience man. Otak dia umpama komputer, tanyalah apa juga soalan memang dia akan jawab detail. Kalau hanya tanya A dia akan jawab soalan tu dari A-Z, of cozlah kan design ni meleret-leret semua bersangkut-sangkut antara satu sama lain.


Selamat berhujung minggu semua. Have a nice day, nice weekend. Enjoy every minute of our life bebeh...


You Might Also Like

10 ulasan:

  1. betul betul.. tak salah pun tambah ilmu sendiri dengan cara macam ni kan.. tak rugi pun tambah lak mane tau suatu ari nanti ilmu tu akan diguna pakai.. =)

    BalasPadam
  2. i don't want to be both. hehehe~

    BalasPadam
  3. di mana2 pun kena bljar kan..

    BalasPadam
  4. Sama juga pepatah kita tabung kalau penuh tak berbunyi tapi kalau sikit buat main kuat bunyinya

    BalasPadam
  5. selamat berhari minggu yer akak Juaina

    BalasPadam
  6. yeah zaaa.. ayat tu sgt sgt sgt bermakna lorh..

    BalasPadam
  7. salam, ooo kalau mak mai suka na..I knw why sebab mak tmpat mengadu itu ini, then when u r at the office mak akn sure punya masak at home.he he,thats wat i do kalau pi umah anak di KL.lcin kita sapu, lap dapor..kemas umah.depa balik ofice tengok umah sparkling..

    BalasPadam
  8. wah bestnya mak akak dtg...mesti dpt mkn best2 ni...

    BalasPadam
  9. Salam sis,

    Mohon dapat emelkan alamat ke niza@kancilbiru.com yer.

    TQ

    BalasPadam