Teksi Ferrari Merah

4:58 PTG JunAina 3 Comments

Kadang-kadang ada perkara yang diluar jangkaan kita berlaku, sesuatu yang boleh membuatkan kita terkejut besar. Di tunggu benda lain yang datang benda lain pula tambahan yang datang tu sesuatu yang diluar kemampuan mahupun pemikiran kita.


Rezeki datang dalam pelbagai cara ini pun salah satu rezeki juga telefon teksi yang datang sebuah kereta mewah yang kita tak pernah termimpi pun untuk naik. Nak pegang dan gosok-gosok pun takut ini kan pula dapat naik dan merasai keterujaan menaiki kereta mewah. Kalau mampu pun mungkin setakat ambik gamabr tepi kereta itu pun kalau tuan punya tak jelling-jeling.


Bayangkan anda berada di tempat mereka yang beruntung boleh melalui saat-saat ini. Nak tengok wajah-wajah terkejut, wajah-wajah gembira serta teruja bila yang di tunggu lain yang tiba? Teksi Ferrari Merah ko mampu?



Dalam mimpi pun tak mampu naik kereta merah menyala tu. Berangan sahaja. Tiba-tiba dapat rezeki seperti itu itu namanya rezeki terpijak. Nak merasa? Makcik pergi pasar pun mampu naik teksi Ferrari tu!


You Might Also Like

3 ulasan:

  1. siapa tahu kalau ada rezeki dapat naik ferrari..

    BalasPadam
  2. Kalau dapat naik, suruh kereta tu pusing jauh-jauh dan lama-lama sikit. pastu selfie manyak-manyak he he

    BalasPadam
  3. hai kak June. Selamat berhujung minggu

    BalasPadam