Projek Biskut Raya 2015

12:47 PTG JunAina 4 Comments


Tahun ini memang sibuk dengan urusan kerja sehingga bermulanya Ramadhan jadinya banyak rutin yang terpaksa diabaikan. Nasib baik juga urusan membeli persiapan raya anak-anak tetap juga berlangsung sebelum Ramadhan bermula. Alhamdulillah. Sehinggalah berada disaat akhir Projek Biskut Raya 2015 baru bermula jadi terus memecut laju tanpa henti.


Kebiasaan bertahun yang tak pernah berubah Tart Nenas Gulung permintaan suami, Almond London dan Cornflake Coklat kegemaran anak-anak. Tahun ini walaupun sibuk urusan kerja tetapi memulakan projek biskut agak ringan sebab ada dua orang pembantu. Kerja-kerja membuat Almond London menganmbil tempat dahulu diikuti Tart Nenas Gulung dan akhirnya kerja-kerja meletakkan coklat untuk Almond London dan Cornflake Coklat. Semua resepi boleh didapati dari blog saya, hanya 'search' sahaja.


Walaupun hanya tiga jenis tetapi itu sudah cukup untuk menggembirakan insan-insan tersayang di sisi. Selain untuk di rumah ada juga bahagian adik dan emak. Saya gembira melihat mereka tersenyum dengan pemberian saya. 



Semua resepi boleh didapat di dalam blog saya.



Sesekali bila dpat makan percuma best jugak kan terutama di bulan puasa ni. Tak perlu kerja membanting tulang hanya reload dan guna, reload dan guna kemudian tebus. Semudah macam tu sahaja, siapa yang tak nak.
Nak buka puasa dengan KFC percuma. Jom try kat sini.

You Might Also Like

4 ulasan:

  1. Bila kita buat orang gembira..kita pun gembira...dapat pahala juga..

    BalasPadam
  2. blog walking n done follow sini #613
    salam aidilfitri dari saya Yana Yani

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. waaaa nmpak beso2 kuih tart akak tuh....
    naper tak di kembangkan jd perniagaan kak

    BalasPadam