Wordless Wednesday - Tamak

4:03 PTG JunAina 17 Comments





Dua monitor. CPU besar. Korang ada...?
(Bersepah tu tandanya rajin buat kerja...heheeh...)



You Might Also Like

17 ulasan:

  1. saya cuma ada 3 je ( saya tipu .. sebab tak mahu kalah.. hehe)

    BalasPadam
  2. wahh...byk nye..yg mana satu nk tgk...hihi

    BalasPadam
  3. takde..takde..hihi

    ada laptop je...

    BalasPadam
  4. Kena tambah lagi satu kalau masih tak cukup lagi...

    BalasPadam
  5. wayar telefon tu dah berpintal-pintal....

    pegang hujung wayar tu dan biarkan gagang telefon itu berpusing lega...

    hehe

    BalasPadam
  6. respeklah...pcl satu pun pening kepala..

    BalasPadam
  7. Salam,
    Boleh tengok 2 blog sekali ... bagus utk bw

    BalasPadam
  8. saya memang tak derr cpu, sebab pakai lappy

    BalasPadam
  9. woww.......
    saya mau satu ya kak jun...
    lappy selalu majuk.. hahahha

    BalasPadam
  10. Satu tuk keje... satu bw... ha ha

    BalasPadam
  11. peh peh peh...sampai dua monitor.. :p

    BalasPadam
  12. bestnya kalau sy pun ada macam ni...senang nak buat rujukan...tak payah kejap buka tab itu...window ini... bila banyak2 sngt...komputer hang...

    tensi...tensi.... :)

    BalasPadam