Jangan Bersedih Jadilah Wanita Paling Bahagia

12:34 PTG JunAina 7 Comments



Saudariku!
Buku ini mengimbau kepada setiap wanita untuk hidup bahagia dengan agamanya, merasa senang dengan kurnia Allah yang telah dianugerahkan kepadanya dan bergembira dengan berbagai nikmat yang telah dimilikinya.


Saudariku!
Bacalah buku ini agar ianya dapat mengusir segala macam kesedihan dari dalam dirimu, bayang-bayang kedukaan dan mimpi-mimpi buruk, ketakutan dan kekhuatiran.


Saudariku!
Setelah anda selesai membaca buku ini, ucapkanlah selamat tinggal pada kesedihan, tinggalkan kegelisahan, hindarkan lorong-lorong kesengsaraan dan jauhlah dari keputusan dan kegagalan. Marilah kembali ke jalan keimanan dengan melampiaskan kerinduan kita kepada Allah dan merasa puas dengan qadha dan qadarNya.


Saudariku!
Pada saat itu anda dipanggil oleh penyeru keimanan: "Andalah yang berada di atas gunung harapan dan lembah keredhaan dan berbahagialah kerana anda adalah wanita yang paling bahagia di dunia ini."



You Might Also Like

7 ulasan:

  1. Menarik, boleh cuba cari nanti. Terima kasih sudi kongsi :)

    BalasPadam
  2. Buku motivasi namanya ni....Thanks Aina share sinopsis dia....

    BalasPadam
  3. Wanita bahagia, lelaki akan bahagia...
    Senyuman wanita adalah siangnya para lelaki.
    Kesempurnaan wanita adalah kesempurnaan hidup lelaki.

    BalasPadam
  4. Sama2 kita mnjdi wanita bhgia itu. Bkn sja bhgia, brjya dan jelita gitu..wohooo

    BalasPadam
  5. Salam june.I ada dahthis book.Really inspiring.Jemputlah datang blog i.Banyak sangat tips and info for beauty n health.I hope it can add value into your life.Thank You,Salam perkenalan .
    mizzleenaothman.blogspot.com

    BalasPadam
  6. dah lama tak baca novel....huhu

    BalasPadam
  7. saya pun ade buku nie..che absen hadiahkan ms tengah bersedih long time ago..tp buku yg paling berkesan dihati pertama kali sy baca adlh 'don't be sad' *(-)*

    BalasPadam