MaktokZah

4:52 PTG JunAina 14 Comments



Jalan-jalan keluarga di Taiping, Perak. Mak di kelilingi 3 anak lelaki dan 3 anak perempuan 1 menantu lelaki dan 1 menantu perempuan dan cucu-cucu. Kakak Hayani selamat balik ke Perlis sudah manakala dua anak Yong tidak ikut ke Majlis perkahwinan sepupu di Perak tetapi nampak mak cukup berpuas hati sehinggakan minta di uruskan cuti-cuti keluarga tahun 2015.


You Might Also Like

14 ulasan:

  1. Bahagia hati seorang ibu bila dikelilingi oleh anak cucu yang menyayangi...

    BalasPadam
  2. Meriahnya bila ramai2 gitu....

    BalasPadam
  3. best kan bercuti bersama extended family...
    Taiping...among my fav place :)

    BalasPadam
  4. alhamdulillah... bile dia hepi, kite pun rasa hepi sgt kan kak....

    BalasPadam
  5. meriahnyaa.....seronok hati orang tua kan..harap harap kita dah tua nnti dapatlah meraa begini ye Aina..insyaaallah

    BalasPadam
  6. happy family.. alhamdulillah :) happy new year kak

    BalasPadam
  7. wow kak..belum berkumpul family day dah ramai cam nie...kalo berkumpul family day sure ramai kan..seronok tu...leh wat sukaneka, tukar hadiah...best2....

    BalasPadam
  8. Mak manalah tak suka kalau dikelilingi anak menantu JA......haha ...pandai mintak bercuti dak mak ye JA

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah
    Masih punya ibu utk dibawa jalan2....
    Mmg seronok....

    BalasPadam
  10. Sungguh meriah bila dapat berkumpul begini!

    BalasPadam
  11. seronok nye bila dapat jalan2 dgn ahli keluarga

    BalasPadam
  12. As-salam aina..

    seronoknya dapat kumpul2 satu family macam ni.. keceriaan jelas terserlah.. lebih2 lagi di wajah mak.. Alhamdulillah..

    BalasPadam
  13. meriah..
    kalau family saya.. 2 beradik je.. tak ramai.. hehehe..

    BalasPadam
  14. keluarga saya lagi meriah.saya ada 11 orang adik beradik.begitu juga sebelah suami.Kedua keluarga juga sangat meriah.Kalau nak tumbang seekor lembu pun cukup kami sekeluarga je.

    BalasPadam