Bunga Jiwa - Wordless Wednesday

10:35 PG JunAina 8 Comments



Rutin balik kampung sarapan depan rumah je. Teh 'o' satu jag, kopi 'o' satu jag nasi goreng, kuih-kuih yang dibeli sarapan lah ramai-ramai termasuk rumah kakak kat sebelah kiri, rumah mak saudara sebelah kanan, jiran-jiran yang lalu lalang mahupun pelanggan JMR Motorwork. Rezeki yan sedikit dikongsi bersama. Boleh duduk berborak kat situ dari pagi sampai tengahari.


You Might Also Like

8 ulasan:

  1. Meriahnya kak jun sarapan depan rumah, julia suka sgt budaya cm ni, saudara mara sebelah2 je ajak ramai2 sarapan sama2...syokkk sembang!

    BalasPadam
  2. seronoknya hidup kat kampung mcm tu...

    BalasPadam
  3. Seronok dapat kumpul ramai2 dan makan sama2.

    BalasPadam
  4. eh, baru perasan blog akak dah berwajah baru ye...

    BalasPadam
  5. Sarapan luar rumah...ramai yang singgah...seronok

    BalasPadam
  6. Bestnya Aina......mmg ada pangkin depan rumah ek. Tu kalau dah duk sembang reramai, tak sedar hari malam tu Aina haha...

    BalasPadam
  7. seronok kak view mcm nieh...dok kampung...suasana best.....segar je udara.....

    BalasPadam
  8. Hmmm... itulah nikmatnya bila balik kampung Aina

    BalasPadam