Najwa Latiff

2:48 PTG JunAina 9 Comments

Sambil kunyah burger kat Jalan TAR berduet dengan Pak Tuan. Burger SHARK kegemaran kita oranglah
Macam biasa ayam tanpa mayonis buat Pak Tuan dan buat isteri pulak daging yang kaya mayonis. Special request okeh!

Duduk seorang mamat.
'Bang air Najwa Latiff satu'
Aku pandang Pak Tuan, dia angkat bahu.
Masih juga pandang pada mamat yang oder.

Waiter hantar air...sekali air kosong da...kosong...kosong...kosong...kehkehkehhh...

Lirik Lagu Kosong -Najwa Latif
Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar....
Ooo..ooo...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa..
Kosong .. kosong ..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...


You Might Also Like

9 ulasan:

  1. hee...heee...sian Najwa.. royalti dapat tak??

    BalasPadam
  2. ades..hehehehe...ayaq kosong=ayaq najwa latif..okey..

    BalasPadam
  3. hahah... saya pun takleh faham air najwa latif.. rupenye air kosong ye..:)

    BalasPadam
  4. tahniah sis...sila ke blog KB...hehe

    BalasPadam
  5. Frasa 'air Najwa Latif' tu memang popular di kalangan budak2 muda... :)

    BalasPadam
  6. Hehehe...maca! Air najwa latif satu!!

    #agak2 maca tu tau tak air ape tu? Hehehe

    BalasPadam
  7. Lawak.... makchaq ingat ayaq apa..
    dulu ada ikan uji rashid kan..tak tau la aina tau ke dak ikan tu..

    BalasPadam