Boboiboy The Movie Tertunai Hasrat Di Hati

12:04 PTG JunAina 4 Comments

Hujung dua minggu lepas beria-ia anak-anak nak tengok Boboiboy The Movie tetapi kecewa sebab tiket semua penuh kecuali sebelah malam cerita ada kat Kecewa Dengan Boboiboy. Jadi Ahad lepas gigih juga lah mama bawak anak-anak ke Alamada, Putrajaya. Sampai je terus berbaris tetapi di monitor dah nampak pukul 3.40pm dan 5.55pm dah berwarna kuning bermaksud hanya selected seat yang tinggal.


'Puan hanya malam yang ada kosong, sebab yang petang ini semua hall kecil. Saya cadangkan puan ambil pukul 8pm lebih selesa'

Terus senyum walaupun mula-mula tu dah rasa macam frust sikit. Bila dilayan dengan baik mood kita pun jadi baik. Belilah tiket pukul 8pm kemudian terus keluar dari Alamanda ke IOI Putrajaya sebab Kakak Hayani sibuk nak ke sana, nak jalan-jalan. Cuaca yang panas jadi ramailah orang yang memilih untuk beriadah di dalam shopping kompleks. Lagipun di situ ada ice skatting dan indoor aktiviti lain seperti di District 21 menjadi tumpuan ramai tempat-tempat sebegitu.











Selepas penat berjalan kami balik ke rumah masing-masing siapkan kerja sekolah, kemas barang-barang yang perlu sebab esoknya persekolahan dah bermula. Mama pula memasak makan malam perlu awal sebab lepas magrib hendak terus ke Alamanda for movie time. Alhamdulillah masuk panggung cerita baru sahaja nak start sebelum tu sempat beli air dan popcorn. 










Boboiboy The Movie keseluruhannya memang filem yang menarik bukan anak-anak sahaja yang gelak-gelak dalam panggung wayang tetapi mak bapak pun tumpang juga. Inilah masa untuk enjoy moment bersama anak-anak, saat manis yang pasti mereka kenang sehingga dewasa. Tangan mereka di genggam erat ketika kecil sehingga dewasa pasti genggaman itu sukar untuk mereka rungkaikan.







You Might Also Like

4 ulasan:

  1. mmg ramai ckp movie ni best...saya donlod je nnt...

    BalasPadam
  2. hahaha..Betul..Kami pun gelak2 jgk time tgk cite nih..KEBENARAN!!!!hahaha

    BalasPadam
  3. mmg manis betul senyuman kt gambar last tuh... senyum puas dpt tgk boiboiboy...

    BalasPadam
  4. Sempat lagi balik masak ye Aina, rajinnya lahai, kalau saya tu sanggup terus menunggu kat mall hihi. Tuan ikut sekali ke?....

    Sukalah si Hikram tu, hajat dia tertunai sudah.

    BalasPadam