Pink Day@Manhattan Fish Market.

1:46 PTG JunAina 10 Comments



Meraikan seorang teman yang bakal mengorak langkah ke syarikat baru. Membina impian dengan tawaran yang lebih baik. Harapan agar dipermudahkan segalanya buat beliau. Geng Electrical yang sentiasa spark bila berkumpul ramai-ramai. Heboh dalam tu dengan suara kita orang sahaja. Semua satu kepala walaupun kekadang selalu bertekak pasal kerja.

Cerita lanjut nanti-nantilah ye. Sekarang nak layan kenyang. Lagipun tengah projek audit sekarang, my bos kecik tengah kena soal...hehehee... Jangan kejap lagi diheretnya Jun sekali masuk bilik tu sudah le...

Ermmm...tiba-tiba terperasan pompuan-pompuan semua pink!


You Might Also Like

10 ulasan:

  1. saya tak pernah makan kat situ ~ huhuhu

    BalasPadam
  2. Berpakat dengan tema pink ke? :)

    BalasPadam
  3. Dr. ini kali kedua Aina masuk situ, dua2 meraikan teman yang bakal bertukar tempat kerja.

    Sebelah opis je pun...:)

    BalasPadam
  4. Kebetulan le kak cik...sampai sana bila duduk2 geng pompuan terus dia org tegur. Ehh...ehhh...korang pakat2 pakai pink ek...

    BalasPadam
  5. sik baik lauk x pink ya kak ;-)

    BalasPadam
  6. dah lama tak makan kat Fish Manhattan
    sedap nye Mussels garlic butter soup

    BalasPadam
  7. sehati sejiwa la eh...huhu.. :)

    BalasPadam
  8. Jun
    dulu kan k.ana tak suka kaler pink.. sejak dua menjak ni macam minat pulak.. tengok pulak u all in pinks, sumer lawa2.. heee..

    BalasPadam
  9. i pun suka pink.. macam soft gituu..

    BalasPadam
  10. hee...mcm da berpakat2 je ni pakai pink sama2..hee~

    BalasPadam