Projek Iqra' Shopping Raya 2014

5:44 PTG JunAina 4 Comments




Tahun ini sekali lagi Projek Iqra’ menjalankan program Shopping Raya 2014 bagi membantu anak-anak yatim, fakir miskin dan asnaf dari rumah kebajikan terpilih.


Seperti mana tahun lalu saya ingin bersama-sama mempelawa semua kawan-kawan dan pembaca blog Rider Sejati untuk sama-sama membantu mereka yang memerlukan.


Projek Iqra’ masih meneruskan aktiviti untuk tahun ini dengan sumbangan Rm195 tajaan untuk seorang . Sekiranya tidak mampu menyumbang untuk seorang bolehlah kita berkongsi bersama kawan-kawan atau ahli keluarga. Sebagaimana tahun lepas saya menganjurkan Rm20 seorang yang kemudiannya dikongsi untuk penjaan seorang anak yatim/asnaf atau boleh juga mengikut kemampuan masing-masing. Semua sumbangan akan saya kumpul dan kemudian di masukkan ke akaun pihak Projek Iqra' Shopping Raya 2014.


Meski pun sedikit tetap bererti buat mereka yang memerlukan.




Sesiapa yang berminat untuk menaja sebahagian iaitu Rm20 bolehlah menghubungi saya di FB Junaina Abdullah atau sekiranya ingin menaja untuk seorang boleh berhubung terus dengan pihak Projeq Iqra' seperti yang disertakan.


Tel :  017-6702033 (Solleh)
        017-2748904 (Sharifah)
        019-2175597


Maybank
Persatuan Kebajikan Projek Iqra’ SeMalaysia
5648-1050-4003
www:projekiqra.com

email : info@projekiqra.com


Marilah kita bersama-samalah menambah saham akhirat. Sedikit bagi kita tetapi sangat bererti bagi mereka. Saya pertah melalui detik-detik itu dan saya juga pernah merasai kegembiraan setiap kali mendapat bantuan kini saya cuba memberi walaupun sedikit juga dengan tulisan ini juga moga semakin ramai yang akan membantu dan dapat dibantu.



You Might Also Like

4 ulasan:

  1. Semoga yang sedikit akan memberi kegembiraan kepada mereka yang berkenaan.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum June,
    Semoga semua usaha June dan rakan2 terlibat dirahmati oleh-Nya.
    P/s;
    As per Puan Sharifah, komik Abu Nawas ni bakal dibukukan.
    Kalau June dah ada info nanti.. share ya.

    BalasPadam
  3. Saya berminat tp mcm mana nak join. Add fb saya kak. Puan cik ana.

    BalasPadam