Pejabat Baru Nafas Baru Saya Sangat Bertuah

4:06 PTG JunAina 19 Comments




Syukur alhamdulillah percaturan Allah s.w.t itu adalah yang terbaik buat saya. Memulakan tugasan di syarikat baru sejak Isnin dalam keadaan sakit, incharge paksa saya balik untuk berehat pada hari pertama tetapi sebagai menghormati saya etap bertahan sehingga hari kedua yang saya masuk pukul 8.30am dan balik pada pukul 9am.


Perjuangan saya telah bermula di tempat baru dengan begitu manis. Rakan sekerja lama juga berada di sini memberi sambutan yang sangat membahagiakan hati saya begitu juga rakan-rakan baru yang sangat cepat mesra. Mungkin saya sudah sedikit tua untuk merasa kekok di tempat baru.

You Might Also Like

19 ulasan:

  1. baru ade khabar berita..:)..semoga hepi kat sana yer..take care..

    BalasPadam
  2. alhamdulillah kak... semua nya berjalan dengan lancar ^_^

    BalasPadam
  3. Selamat mulakan kerja di tempat baru!!!
    Best..mmg rezeki...wang VSS boleh simpannnnnnn :)

    BalasPadam
  4. Semoga Allah pemudahkan segala. Amin :)

    BalasPadam
  5. selamat bkerja di tempat baru with high spirit of course.

    BalasPadam
  6. Tahniah akak...semoga semuanya dipermudahkan. .SA doakan yg terbaik. ..amin.

    BalasPadam
  7. Syukur .. kita selalu takut dgn perubahan kerana sudah begitu lama berada dalam zon selesa. Saya sendiri sudah selesa di tempat baru.

    BalasPadam
  8. Selamat bekerja ditempat baru semoga semuanya dipermudahkan.

    BalasPadam
  9. Tukar keje baru ke kak. All the best.

    BalasPadam
  10. Salam..
    AlhamduliLLAH..tahniah..moga cepat dapat sesuaikan diri di tempat baru :)

    BalasPadam
  11. Allah maha berkuasa utk setiap apa yg berlaku kan sis..semoga kamu lebih bersemangat ditempat baru...

    BalasPadam
  12. All the best. Mesti tanamkan semangat baru. Hidup kena diteruskan. Bila free kita dating eh!

    BalasPadam
  13. Tahniah k.Aina..Selamat Bekerja di tempat baru...

    BalasPadam
  14. Selamat bekerja di tempat baru kak.. insyaAllah lama2 okey la tue.. Sementara nak biasa ke kol la sikit kan.. =D

    BalasPadam
  15. *kekok... Samsung nie gelong lepas update software... asyik nk typo ja..hahaha

    BalasPadam
  16. semoga segalanya dipermudahkan aminnn

    BalasPadam
  17. Terbukti bagusnya perancangan Allah adalah terbaik. Airmata dan kerisauan Dia ganti dengan kebahagiaan..happy for you sis..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Che Mid... Akak x perasan ke ni company tempat Ayu kerja? melampau tau..hehe

      Padam
  18. Bz btl sy smpai lama xdtg blog akak.huhu..akak dah pndah keje pun..ok tak tmpt baru?

    BalasPadam