Go...Oranje...Go...Go...

1:38 PTG JunAina 17 Comments



Spain angkat bungkus awai-awai lagi jadinya saya berpaling tadah.
Go...Oranje...Go...Go...



Saya hanya memberi sokongan kepada aktiviti syarikat tempat saya bernaung ketika ini. Memeriahkan demam bola sepak yang sedang melanda. Kalah atau menang adat pertandingan paling penting dalam makan bola minum bola, tidur bola jangan lupa tanggungjawab masing-masing.



You Might Also Like

17 ulasan:

  1. Oh.. tak sangka Aina pun sama suka juga ye...

    BalasPadam
  2. wah dah berpaling tadah ke oranje dah...

    BalasPadam
  3. oooo...patut pun...hehehe....you go girl!

    BalasPadam
  4. Demam bola....jangan sampai tido kat ofis dah lah...

    BalasPadam
  5. sama2 memeriahkan suasana walaupun tak minat bola... hehehe..

    BalasPadam
  6. hohohoh giler bola jugak ye

    BalasPadam
  7. salam
    wow bestnye pergi keje pakai jersi jek...hahaha
    mesti nampak meriah kan..

    BalasPadam
  8. wowo kak... saya nak balik kg ujung bulan ni nak beli jersey German ^_^

    BalasPadam
  9. nasib baik orang rumah bukan kaki bola.lantaklah..katanya..hehe

    BalasPadam
  10. ehehe..go orenje. pilihan sy jugak.. tp kalau nk jaga mlm tgk tu mmg x la..tggu je reslut pagi2..haha

    BalasPadam
  11. Bgus ye tmpt ofis tu blh memeriahkan demam bola lagi..hihi

    BalasPadam
  12. peminat Belanda ni...oranje...hee

    BalasPadam
  13. Masa untuk Makan Bola, Tidur Bola dan Minum Coca-Cola makk., ahhks

    BalasPadam