Jumaat Yang Bahagia.

12:51 PTG JunAina 11 Comments

Syukur alhamdulillah setelah Jumaat lepas yang agak menduga kesabaran Jumaat kali ini tiba dengan seribu kebahagiaan dan rahmat dari Ilahi.

Jom Aina dah bersiap-sedia untuk balik...
Inilah bahagianya biasanya Jumaat terpaksa juga bekerja sampai petang telah berbulan-bulan begitu. Jumaat kali ini boleh le balik pukul 12...waaahhhh...seronoknya... Dah lama nikmat balik separuh hari di hari Jumaat tidak di rasai. Alhamdulillah, boleh le buat aktiviti yang dah lama tertunda kat rumah.

Langsir dah 6 bulan gunting tapi tak sempat berjahit!

Nukilan Aina: Tempat kerja ini Jumaat memang separuh hari je tapi hari lain kena tambah sejam waktu kerja. Flexi hours masuk 7am-9am balik 5pm-7pm, Jumaat boleh shopping sakan kat Jalan TAR (tu pun kalau banyak duit!)

Tiba-tiba terasa rindu pada keenakan hidangan ini. Ayamnya memang sedap tapi tak mampu rasanya nak ke Bandung di masa terdekat ini.

You Might Also Like

11 ulasan:

  1. Kalau nak shopping kat jalan TAR, meh le singgah ambil kakcik sekali. ;-)

    BalasPadam
  2. hmmm...Jumaat penghulu hari...so kena raikan dengan hidangan 2 yg menarik...hehheeh

    jom ke blog hamba...tapi ini bahan utk org kawin la...

    BalasPadam
  3. sukakan hari jumaat
    balik awl..da bole tido..hehe

    tu hidangan kat bandung ka?
    lebih kureng je di msia..tak menahan ada petai tu..hehee

    BalasPadam
  4. Wahhh bestnya AINA bila Jumaat pun leh half day. Bahagianyaaaa!

    Memang leh shopping atau pun teruih balik lena!

    BalasPadam
  5. Salam Aina,

    Wah... best gak dapat jenjalan sambil cuci mata, ekk... Kita tak sabar nak ke sana, kalau jadi laa..

    Tu masakan apa ? Nasi ayam penyet?

    BalasPadam
  6. wah seronoknya kak... dlu masa duk KL selalu gak shopping kat jln TAR

    BalasPadam
  7. office kak cik kat mana? tapi berani ke nak merempit ngan aina nih...hahahaa...

    BalasPadam
  8. fiza...hidangan tu memang sedappp...makan nasi saja tanpa lauk pun dah cukup sedap!

    BalasPadam
  9. sarah...ini hidangan disuatu tengahari masa gi bandung. hidangan utk 4-5 orang tapi memang sedap...berasnya lembut ja. agaknya beras bukit tanag gunung berapi kot sebab tu sedap lain macam...

    BalasPadam
  10. balik lenaaaa...zzzzzzzz....

    BalasPadam
  11. kay...ini namanya nasi liwet, terkenang2.

    BalasPadam