AES Detector

3:42 PTG JunAina 5 Comments

Semakin canggih teknolgi semakin macam-macam orang cipta. Demi kebaikan tetapi banyak jugak penyelewengan. Kadang-kadang kita tak terkejar setiap pembaharuan.

Nak syer cara-cara korang semua nak detect AES yang hangat di perkatakan. Korang pengguna ANDROID. Bertepuk tanganlah. Sila ke blog Kujie untuk maklumat lanjut. Dikatakan mampu mengesan sehingga 1000 meter dari titik memandu anda.

Teknolgi disebabkan ciptaan manusia pasti ada penyelesaiannya. Ingat AES hebat sangatlahkan hurmmmm...fikir-fikirkanlah ye. Manusia tidak sempurna. Sesempurna ciptaan adalah dari ALLAH juga.

Saya tak menggunkan Andriod jadi kena lebih hati-hatilah. Kalau memandu kat highway tu 110km/jam jelah. Kena hati-hati jugak dari Tol Sungai Besi bawak hingga ke Bangi rasanya 90km/jam je. Kat flyover Sedang tu ada kamera arah Kuala Lumpur. Arah Kajang pulak rasanya kat ada iklan Coway yang besar tu.


You Might Also Like

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum Jun Aina

    terima kasih

    BalasPadam
  2. Kakcik juga bukan pengguna android. :(

    BalasPadam
  3. Tak gheti nak pakai ....sat nak terjah kujie ...

    BalasPadam
  4. Depa lupa AES yg lagi besar dok ada..

    BalasPadam
  5. Tapi diberitahu di papan notis adanya kamera tu. Zon Pengawasan Kamera gitu... So jangan nak speed speed nanti dapat surat chenta!

    BalasPadam