Air Asia FREE SEATS! - Jom Terbang Lagi

1:52 PTG JunAina 7 Comments

28hb October 2012 dapat email dari AirAsia. Ajak jalan-jalan. Bagi FREE SEATS lagi! Tak ada alasanlah nak kata tak mampu nak terbang tinggi-tinggikan. Percuma je.




Air Asia Promo.


Mula mencongak untuk ke Bandung berdua sebelum puasa. Ada siapa-siapa yang nak ikut? Tambang dapat cuma Rm92 returns. Cara Aina selalunya booking tiket dahulu. Bila ada duit baru booking benda-benda lain.



You Might Also Like

7 ulasan:

  1. Assalamualaikum Jun

    saya nak itutttttt...he he

    BalasPadam
  2. kecewa je tgk tiket ke siem reap n bali - takde yang free pon. :'(

    BalasPadam
  3. kan..?tgh mencuba jugak nih..

    BalasPadam
  4. naik kapalterbang dah macam naik bas ekspress, skrg ni

    BalasPadam
  5. CkLah pun tengah intai intai Air Asia ni. Cari yang murah. Jun nak ke mana tu?
    :-)

    BalasPadam