Kisah Mat Saleh Berhari Raya

9:04 PG JunAina 21 Comments




Tanpa ketupat, lemang dan rendang bukan lah cerita hari raya!





Sedikit lari dari kebiasaan hari raya. Hidangan nasi putih, masak lemak daging salai, sambal udang, ulam-ulaman serta sambal tempoyak.



Keluarga baru saya sejak 2 bulan 10 hari yang lepas. Ya sangat sangat bahagia!



Daddy dengan anak-anak perempuan!

Dia hanya meraikan kami memberi ruang dan peluang mengeratkan silaturrahim antara kami. Menambah kemesraan. Tidak pernah lokek untuk menghulurkan duit buat makan-makan untuk kami semua hanya bahagian kami sedangkan dia hanya menjamah kuih dan buah-buahan. Dari pejabat lama membawa saya bersama ke pejabat baru lalu apa lagi yang saya mahu? Tujuh tahun mengenali dia saya mendoakan moga dia akan menjadi Muslim yang baik. Wim De Vos doa yang terbaik buat dia.



You Might Also Like

21 ulasan:

  1. Ooo..bos akak omputih ye.? Boleh kirim salam x? XD

    BalasPadam
  2. baiknye bos akak...beruntung mcm tu...jenis tak kedekut dan tak berkira.....

    tgk bos akak ni teringat icon pakcik kfc tu kak hehehe...hensem gitu....

    BalasPadam
  3. Amboi daddy.. tingginya kaki amboii... hehehe.. =P

    BalasPadam
  4. seronok jugak yer bos mcm ni... pandai amik hati pekerja.. menghargai kita kan.. walaupun dia x makan menu tu ..

    BalasPadam
  5. Bagus dpt boss..gini..makanan pun sedap.. :)

    BalasPadam
  6. Semoga terus mendpt hidayah boss tu Jun..
    Sangat sporting akak tengok boss tu ;)

    BalasPadam
  7. bagus nyer dia... bos ya?

    BalasPadam
  8. wah sportingnya "daddy" tu kak...

    BalasPadam
  9. Semoga kak Aina tambah bersemangat ditempat baru..huhu

    Selamat Hari Raya!!!

    BalasPadam
  10. semua sedap2...lapar la pulak..:)
    Salam Ukhwah..

    BalasPadam
  11. Anak2 semua ikot belah mak ye..hihi

    BalasPadam
  12. rasa banggakan dapat pentadbir yang baik dan memahami ...

    BalasPadam
  13. Jun, ipar saya orang California, suka sangat makan pulut kuning, lemang dan ketupat palas dengan rendang yg pedas2. Katanya lagi pedas lagi sedap!

    BalasPadam
  14. Bukan main rileks ayahanda tu. :)

    BalasPadam
  15. amboi..senangnya hati daddy..bergambo sambil julur kaki..hehe

    BalasPadam
  16. amboi sakan ye kak.. alhamdulillah kak bahagia kat tempat baru :)

    BalasPadam
  17. makan kuih dan buah je dia aina..hihi. tak teringin nak rasa lemang tu ke..

    BalasPadam
  18. bahagialah anak anak kerana mendapat daddy yang baik hati lagi memahami...alamdulilah

    BalasPadam