Remove Class 1967

10:48 PG JunAina 10 Comments


Pak Tuan hantar Whatsapp yang kat bawah tu. Ahahahaaaa...susah saya nak jawab. Zaman sekolah umur 13 tahun manalah saya nak kenal dia, soalan menguji minda betul.





Sekolah Menengah Dato Abdul Rahman Yaakob, Bota Kanan, Perak.
Usia gambar ini 47 tahun dah boleh jadi barang antik. Kebanyakan dah bersara salah seorang menjadi Duta di Mexico, ramai yang menjadi guru dan Pak Tuan menjadi pegawai polis. Pertemuan raya yang lalu Pak Tuan tak dapat join sebab belum balik ke Bota Kiri.


You Might Also Like

10 ulasan:

  1. hebat2 juga orang Botani rupanya.. ha.. ha..
    siapalah pak tuanni yerk.. tertanya2 juga sayani..
    maalumler orang kampung kitakan..

    BalasPadam
  2. Hihi... Pak Tuan dah sekolah Aina belum lahir lagi
    Dulu-dulu memang ada kelas remove kan. Masa kita dah tak ada lagi Aina...

    BalasPadam
  3. uishh kak gambar penoh nostalgia nie kak...... lieya pun ade gambar2 mase sekolah....nanti dah tua2 leh tunjuk anak cucu tu pun kalo sempat heheheeheh....

    kak, ade disuruh teka...mmg berpinar bijik mate nak belek telek satu2 kan kak heheeheheh

    BalasPadam
  4. hehehe...memang menguji minda betul la akak.. =D

    BalasPadam
  5. nostalgia tul zaman awal remaja..

    BalasPadam
  6. Bagusnya ada gambar kenangan lama..org lama memang pandai simpan barang.. abah saya pon ada lagi gambar remaja dia. Kena ikut contoh depa...

    BalasPadam
  7. wahh..masih simpan lagi gambar lama tu...dahsyat sungguh..

    BalasPadam
  8. nostalgia tu.... simpan wat kenangan ;-)

    BalasPadam
  9. boleh hantar muzium dah gambar tu.. 47 tahun lama tu kak.. saya pn belum lahir lagi..

    BalasPadam
  10. Lain sungguhlh Pak Tuan tu sampai Mak tuan tak boleh tak hehe..... Ke sebab antik sangat ....kabur dah gambo tu

    BalasPadam