Selfie Terhangat Raya 2014

11:40 PG JunAina 23 Comments


Anak bujang dan anak dara empunya telefon bimbit dan empunya monopod. Sebab kami tak ada gambar raya yang lengkap gigih berselfie sakan-sakan untuk jadikan gambar raya. Bila anak-anak sudah besar mak pula terpaksa ikut gaya mereka.



Berempat. Kami tidak sedondon tetapi baju adik dan bang sekayu, ditempah manakala baju mama dan kakak dibeli siap bila tukang jahit tidak sempat menyiapkan baju yang ditempah. Sehari sebelum balik kampung gigih mencari.



Ikut jelah kerenah anak-anak remaja. Mak dah jadi remaja purba.



Mama dan anak bujang.



Bersama sepupu sendiri dan sepupu mama yang sebaya anak-anak.



Gambar raya yang sedikit sempurna. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.



You Might Also Like

23 ulasan:

  1. hehe cute je bila mama sporting berselfie jugak..
    selamat hari raya Kak..

    BalasPadam
  2. mak saya kata 'tongkat sakti' hihi

    BalasPadam
  3. selamat hari raya maaf zahir batin kak.. jemput la datang ke rumah saya pula tahun nih..

    p/s: wahh.. ini memang dah kemaruk selfie nih.. hahhahaha.. khelasss tau..!!!

    BalasPadam
  4. Alahai.. mesti potong mood kalau baju yang ditempah tak sempat nak siapkan kak.

    BalasPadam
  5. Anak-anak sana-sini bermonopod Aina.
    Mana Pak Tuan? Tak nak posing dgn monopod ke:)

    BalasPadam
  6. selamat hari raya k.jun..wah berselfie sakan yer korang..dah tak perlu orang tolong amek lagi kan...hehehe..hikram nampak encem ngan baju kaler gitu..:)

    BalasPadam
  7. selamat hari raya.. alamak baju tak siap yerk.. takperler badan comel senang nak cari baju siap .. kalau saya mmg payaler bada tak berapa nak comel...

    BalasPadam
  8. salam aidilfitri kak :)
    Posing selfie mendongak dgn anak bujang tu mmg terbaikkk..
    Samalah nasib kita...baju raya tahun ni si tailor tak sempat buat! haha

    BalasPadam
  9. Selamat hari raya. trend raya tahun nie selfie pakai monopod. haha

    BalasPadam
  10. Salam.
    Hehe kita ikut je mana yg baik yg menyukakan mereka.

    mama ju

    BalasPadam
  11. zmn dh berubah jd nyer kite kene lah ikut peredaran zaman..... sesekali berselfie di pagi raya ok jgk pe kak.... mana gambar kuih2 muih raya n hidangan lauk pauk pagi raya kak

    BalasPadam
  12. selamat hari raya..maaf andai terkasar bahasa
    talpe Aina...janjo hepi hepi

    BalasPadam
  13. Raya bile dah meriah dengan kerenah anak-anak & saudara mara mmg moment yg x dpt dilupakan...

    Selamat Hari Raya K.Aina...

    BalasPadam
  14. kenalah ikut rentak anak-anak kan kak....Selamat hari raya untuk Kak Jun Sekeluarga.

    BalasPadam
  15. Salam aidil fitri...bunda anak beranak pun tak pernah sedodndon baju raya...
    Selamat berselfie...

    BalasPadam
  16. Segak anak-beranak berselfie di pagi hari raya yer..=D

    BalasPadam
  17. Cantiklah JA......
    Tak penat ke mendongak tu hehe......
    Mana pak Tuan..... tak mo berselfie sekali ke?
    Selamat Hari Raya maaf zahir batin

    BalasPadam
  18. Ade jugak gambar raya akak sekeluarga.. kami langsung tak dek.. zero... huhuhu

    BalasPadam
  19. tu le kak..penangan monopod heeheheh...tapi bagus gak senang nak bergambar kan kak...tak yah soh org amik2 kan heheheheeh....mcm2 angle ade hah...atas depan mujur tak de sisi jek kak heheeheheheh

    BalasPadam
  20. selamat hari raya..maaf zahir batin..

    BalasPadam
  21. Berselfie smpai mendongak ke bintang ye kak.

    BalasPadam