Bila Belanda Kalah

10:32 PG JunAina 20 Comments



Sebelum.



Selepas.



You Might Also Like

20 ulasan:

  1. hehehehe... malu nak mengaku lah tu... :d

    BalasPadam
  2. Warna oren dah tak boleh dominant lagilah Aina...

    BalasPadam
  3. hehehhee.. kasi cabut lah itu bendera ;P

    BalasPadam
  4. hehe..sabor jela..

    salam ramadhan
    http://teacherbasariah.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Haha. Ni nak jadi femes macam gambar penyokong brazil semalam tu ke kak.

    BalasPadam
  6. Bertabah la yer..

    Saya pun Oranje...:)

    BalasPadam
  7. heheh..kelakar, terus cover oren tu.

    BalasPadam
  8. suasana pun jadi muram ke, aina?

    BalasPadam
  9. sibbaik bukan peminat tegar brazil, kalo kene gantung bra kat situu je makk.,ahHKss

    BalasPadam
  10. cuba lagi 4 tahun lagi..
    maka kenalah selama 4 tahun ni.. hehehe..

    BalasPadam
  11. heheheh cpt beno hilang sokongan nyer

    BalasPadam
  12. Nasib baik den mmg sama sekali tak minat bola......ahakz

    BalasPadam
  13. hahaha habis semua bertukar ye..

    BalasPadam
  14. Hehe....gitulah gamaknya kalah kalooo semua pun bungkus hehe

    BalasPadam
  15. Hihihi...frustrated la tu kan

    BalasPadam