Saya Nak Duit Raya Rm300 Daripada Nile.com.my

11:23 PG JunAina 10 Comments





Zaman serba canggih dan moden kata orang zaman cyber segalanya bermula dihujung jari sahaja. Rasanya fenomena shopping online tak kurang hebatnya mempengaruhi dunia sekarang. Terbaca mengenai nile.com.my di blog kujie.com terus hati saya terpikat bila melihat blouse yang menarik hati dan saya jatuh cinta dengan hand beg yang dijadikan hadiah oleh Kak Jie buat adik iparnya. Harganya pulak agak berpatutan. Terus saya melayari web nile.com.my.


Bila masuk ke sana sahaja hati saya terus terpikat dengan baju yang murah berbanding dengan online shopping yang lain. Klik sana klik sini intai sana intai sini saya telah memilih 6 helai baju tetapi terpaksa ‘hold’ 3 helai dan membeli yang paling saya berkenan dahulu dengan harapan selepas ini saya boleh beli yang lain-lain itu kemudian. Nak raya kan jadinya saya memilih baju yang boleh saya gayakan pada Syawal nanti.



Rm53.50



Rm47.90


Rm18.00
Inilah tiga helai baju yang telah saya beli.


Baju yang saya beli telah pun sampai tak sabar nak gayakan hari raya nanti. Paling saya gembira hari ini beli esoknya barang telah sampai ke pintu rumah. Baju-baju pula berada di dalam keadaan yang baik. Quality pula sepadan dengan harga. 


Rupa-rupanya nile.com.my sedang mengadakan peraduan ‘Saya Nak Duit Raya Rm300 Daripada Nile.Com.My'. Hadiah yang di tawarkan adalah 2 pemenang bertuah akan mendapat Rm300 tunai dan 4 pemenang bertuah akan mendapat Rm100 tunai. Banyak jugak tu hadiahnya. Siapa tak nak kan.


Saya kalau menang peraduan nile.com.my tentulah nak beli 3 helai baju yang telah saya masukkan dalam ‘wishlist’ tu. Rm300 tu banyakkan jadinya lebihan tu bolehlah saya pilih baju untuk anak-anak di nile.com.my sebab anak-anak saya semuanya sudah besar dan gunakan lebihannya sebagai duit raya untuk anak-anak serta anak buah serta sepupu-sepapat saya yang ramai tu. Mesti meriah raya tahun ini dapat duit raya dari nile.com.my dapat shopping dan dapat agihkan duit raya.


Penyertaan adalah mudah sahaja.

1. Tajuk : Saya Nak Duit Raya Rm300 Daripada nile.com.my

2. Letakkan banner serta link http://www.nile.com.my/page.php?cd=76.

3. Tulislah entri dan ceritakan impian kita dengan Rm300 yang bakal dimenangi.

4. Emailkan ke ke give_away@nile.com.my

Raya giveaway (nama penuh)
a. Link blog :
b. Nama penuh :
c. H/p Number

Tarikh tutup giveaway ini adalah pada 21 Julai 2014 jam 11.59pm. Pemenang akan dipilih berdasarkan random.org. Jom sama-sama memeriahkan giveaway ini dan selamat berjaya semua. Saya nam menang. Saya nak menang....


Keputusan akan diumukan pada 23 Julai 2014 jam 4.30pm. Pemenang bertuah akan dihubungi melalui email dan panggilan telefon.


You Might Also Like

10 ulasan:

  1. cantik2 jugak baju kat nile.com.my ni..boleh la usha utk baju raya tahun ni..untung2 dapat duit raya sekali..hehe..

    gudlaks to u !!

    jemput singgah blog saya http://idanas.blogspot.com/

    thank you!!

    BalasPadam
  2. mugo2 berjaya makk.,ahHKss

    BalasPadam
  3. Kak Azie dah baca juga dari blog Kak Kujie. Tapi dah agak, susah nak cari saiz tu.

    BalasPadam
  4. Wah Aina ada bakatlah jadi promoter.

    Semoga RM300 tu menjadi milik Aina!

    BalasPadam
  5. Good luck kak.. moga ada rezeki akak nanti..=D

    BalasPadam
  6. Wah.. Semoga berjaya kak Aina dan RM300 milik akak :)

    BalasPadam
  7. Wah....sakan nak Raya JA....hehe...3 pasang baju dah ada tunggu nak pakai aje tu....Meletoplah nampaknya Raya ni ....

    BalasPadam