Premier League Vs Ombak Rindu - Sekadar Copy & Paste

12:19 PTG JunAina 8 Comments

Orang kalau dah kreatif macam-macam depa boleh buat. Hairan le pulak macam mana depa boleh dapat idea yang kadang-kadang kita sendiri pun tak terfikir nak buat. Pasai apa depa boleh buat? Agaknya depa ni banyak masa kot, jadi dari dok buang masa lepak kat shopping kompleks baik lepak depan laptop lagi baguih.

Lagi satu budak-budak la ni depa suka explore new things. Sebagi ibu bapa rasanya kita patut bagi dorongan kepada anak-anak selagi ia tidak memudaratkan. Sekurang-kurangnya dapat elakkan depa dari gejala sosial kat luaq.

Entri ini adalah entri copy & paste. Maaf kepada tuan punya gambar yang asal kerana tak dapat nak bagi photocredit, hanya copy dari email yang masuk kat inbox. Cari kat website pun tak dapat nak kesan dari mana asalnya.




 Penangan OMBAK RINDU bagi peminat-peminat bolasepak.




Selamat tahun baru buat semua, semoga dengan bertambahnya umur akan lebih mematangkan kita. Kalau yang ada AZAM baru berusahalah agar menjadi kenyataan.


You Might Also Like

8 ulasan:

  1. saya x layan lg citerr ni kak...x dan...tp novel dia rasanya lagi best...

    gurukah aku???

    BalasPadam
  2. hahahaha..menjadi je... :)

    Selamat Tahun Baru juga..!! :)

    BalasPadam
  3. kreatif betul bdk2 ni

    sklmt thn br kak jun!

    BalasPadam
  4. antara paling glamer kalau kat video adalah citer Hitler yang telah banyak di ubah suai sarikata mengikut isu & keadaan semasa

    BalasPadam
  5. sungguh kreatif..baab2 begini selalulah ada...

    BalasPadam
  6. mmg terkedu bila tau man city kalah huhuhhhhh

    BalasPadam