Teater Angkasa

9:42 PG JunAina 15 Comments

Inilah teater angkasa yang Aina dan anak-anak tengok hari Rabu lepas di Planetarium Negara. Memang bagus untuk anak-anak. Sebenarnya semalam nak tulis juga pasal Ribut Suria ini tetapi lupa pulak bawak risalah yang dibagi hari tu.



Ini bukti tiketnya. Harga tiket ini adalah untuk masuk panggung sekali. Rm3 untuk dewasa dan Rm2 untuk kanak-kanak, harga tanpa masuk ke Teater Angkasa adalah lebih murah.

You Might Also Like

15 ulasan:

  1. Baguslah Aina dedahkan anak-anak kat sini. Kalau ada peluang kakak pun suka

    BalasPadam
  2. eh, nak ajak anak2 gak la...


    salam kenal..terus follow sini...

    BalasPadam
  3. Best pi ke tempay macam nii... dapat ilmu...

    BalasPadam
  4. seriyes..murahnya rege tiket..susah nak jumpe rege tiket cenggitu zaman la nie huhuhhh

    BalasPadam
  5. Assalam Aina..acik memng tak pernah pergi kesitu..dah letaknya dikl kan..memang susah la jawabnya..

    BalasPadam
  6. best gak skali skala gi angkasa kan...nak gi jugaklah rasa...

    BalasPadam
  7. assalamualaikum, salam ukhuwah dari saya...rasanya sy kenal sangat dgn Planetrium yg anda kunjungi tu sbb sy adalah sebahagian warga agensi Angkasa tp di kampus lain.

    BalasPadam
  8. kak Zakie...
    Bawak anak release tension lepas exam...

    wahida...
    sesekali bawak dia org pergi tempat macam ni memang teruja sangat. kak aina lepaskan je dia org dan lepak baca majalah...

    terima kasih kerana follow kak aina.

    BalasPadam
  9. WuMing...kalau namanya berjalan memang bestttt tapi mak memang tak berapa nak best poket menyusut...hahahaa...

    Shahrom...memang le murah 20 minit je tayangan tp best sgt, anak2 teruja...

    BalasPadam
  10. acik...fobia masuk KL. kalau kat situ ok lg tak jem...

    cma...best sgt. tengok anak2 yang teruja xplore new things. sampai kena halau ngan pengawal coz dah nak tutup tapi tak reti2 nak keluar...hahahaa...

    BalasPadam
  11. terima kasih Dato LF kerana sudi singgah.

    BalasPadam
  12. GB....best2...bila lg nak try.

    PCL...
    salam ukhwah jugak. terima kasih kerana sudi singgah.

    mesti banyak pengetahuan tentang angkasa ni...boleh le kongsi.

    BalasPadam
  13. Terima kasih untuk blog yang menarik

    BalasPadam