Pesanan Dr Zakir Naik

10:40 PG JunAina 14 Comments




Mengutip ilmu disepanjang jalan kehidupan. 
Kecil tetapi amat bermakna di dalam kehidupan kita.
Umpama menghidupkan sunnah Rasul yang tiada batas, pahala mudah tanpa kita sedari.
Berniatlah sekiranya berbuat sesuatu mengikut sunnah rasul nescaya kita akan mendapat pahala. Umpamanya makan dengan tangan kanan. Selain mengucapkan kalimah 'Bismillah...' pasangkan niat di hati kita mengikut sunnah Rasulullah (s.w.t.). In Shaa ALLAH ada ganjaran sedia menanti.


You Might Also Like

14 ulasan:

  1. sebenarnya, taip In Shaa Allah pun tak tepat.
    Manakan tepat, sebab taip dlm rumi mmg tak akan tepat macam tulisan jawi.

    BalasPadam
  2. 3 patah perkataan yg membawa maksud sebenarnya. Terima kasih kak Junaina.

    BalasPadam
  3. Tq for sharing..baru tau...
    Salam perkenalan juga..tq follow saya.. :D

    BalasPadam
  4. TQ share the info.. ada terbacaa di FB juga.. :)

    BalasPadam
  5. tq for sharing.. good info, klu x asek silap je..

    jom singgah dan LIKE blog saye k!
    http://www.diyanamarissa.com/2012/11/im-proud-mum-preneur-special-entry-for.html

    BalasPadam
  6. Terima kasih berkongsi maklumat ni. Saya percaya kebanyakan yg menulis dgn cara yang tak betul tu tak berniat tidak baik.

    Tapi setelah diberitahu ni eloklah dibetulkan.

    BalasPadam
  7. Oh... Baru tahu. Terimakasih. In shaa Allah akan dipraktikkan

    BalasPadam
  8. In shaa Allah. Kena latih dari sekarang, sebab selama ni memang dok taip salah!

    BalasPadam
  9. Dr. Zakir dah keluarkan kenyataan melalui twitter beliau yg dia tak pernah buat kenyataan seperti dalam post di atas. Dan sebenarnya ejaan dalam rumi tidak kisah bagaimana asalkan sebutan nya betul. Wallahualam

    BalasPadam
  10. salam sis, ada dlm fb sy terbaca, ust zakir naik menafikan yg dia ada tulis mcm tu.ada org yg sengaja buat camtu.hurm..

    BalasPadam
  11. http://twicsy.com/i/GWWoQc

    cuba baca yang ni..mana satu yang betul???

    BalasPadam