MANAGEMENT BRIEFING.
Minggu lepas dapat email jemputan untuk Management briefing, bukan main lagi buat kat
Ballroom A, Level 1, Convention Centre, Renaissance Hotel Kuala Lumpur. Huhhhh...mengabiskan duit ja briefing pun nak buat kat hotel bagai, dulu boleh pulak buat kat consference room je.
Apa le cerita gamaknya, angin-angin dah melanda mungkin akan pindah ke THE INTERMARK yang diberi nafas baru oleh new management yang asalnya adalah Empire Tower. Hijrah lagi...tapi kali ini hijrah ke tempat asal coz sebelum ke Sunway Tower memang office kat sana.
Habis increement dan bonus tahun ini disalurkan ke renovation dan movers lagi, bukan sikit-sikit anak untuk pindahkan hampir 800 staff dan belum masuk client lagi. Mengada-ngadalah dia orang ni nak menjaga kerenah client staff pulak terpaksa berkorban. Long term business kena le ikut cakap client kot-kot nanti tak dapat projek baru lagi haruuuu...Tak dinafikan memang duduk kat Sunway Tower mat-mat saleh susah nak makan, kita orang ok jer banyak stall tapi kena jalan keluar bagunan sikit le. Kalau kat THE INTERMAKRK dekat dengan Ampang Park banyak kemudahan dan pilihan kat situ.
Apa pun masih mendoakan yang terbaik untuk close account June nanti. Juga mengharapkan persembahan terbaik dari management petang ini....
briefing kat hotel tu....
BalasPadamsure makan sedap2
(^^,)❤
assalamualaikum..semoga urusan sdri lancar dan dipermudahkan oleh-NYA
BalasPadambriefing yg panjang kena tempat lebih selesa and makan-makan yg enak-enak baru tak ada yg asyik menguap.....
BalasPadamClose account tu menetukan maa depan pekerja kat sesebuah organisasi tu juga ye...ini based on pengalaman saya dulu lah
BalasPadamkalau kerja mcm saya ni
BalasPadamjrg sgt dpt brifing2 kat hotel kelazz gtu..hhee
shahrom...alhamdulillah tapi tak ada yg menarik punnn...
BalasPadamsalam kakzakie...
selesa dalam aircond mata mula berat pas tu dok teringat makan2 kat luar jerkkk...
azzey...
BalasPadamclose account tu paling penting coz masa tulah company nak kira bonus dan increement tapi sejak company tempat aina kerja ni go global...sakit kita org semua kalau cerita bab bonus dan increement.
sarah...bukan selalu pong dapat macam tu. kena buli buat kerja sampai malam selalu le...hehehe...
BalasPadamSalam JunAina,
BalasPadamTerima kasih sudi singgah blog akak.
Selamat menyambut Maulidul Rasul.
jenuh la pulak..kena pindah2..
BalasPadammoga segala urusan berjalan lancar...(^_^)
hari ni cuti tak..? :)
jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAM MAULIDUR RASUL
salam
BalasPadamsebut pasal account pasti tepuk dahi...warghh...
sesama ye kak, terima kasih jugak coz jengok ke sini...
BalasPadamnabilah...masih bekerja macam biasa tetapi hari ini bawak anak2...
syiraaaa...management la tepuk dahi, staff mentainnn...
Suasana yang nyaman,makan pun sedap2 baru ada semangat.
BalasPadamSemoga semuanya berjalan lancar.
sedap ya briefing dan makan2 di hotel....
BalasPadamteringin jugak nak rasa