Terima bunga dan hatinya pun berbunga-bunga.

2:34 PTG JunAina 5 Comments

Caramu Mencintaiku
Menjauhkan kecurangan
Seperti bintang
Yang setia pada bulan

Memegang kukuh janji
Menemani aku sampai mati
Terpasung hati
Tulusmu mendampingi diriku

Makin aku cinta
Cermin sikapmu yang mampu
Meredam rasa keakuanku
(Mengerti, memahami cinta)

Caramu memanjakanku
Kau rujuki kesejukan pagi
Memasung hati
Tulus aku, memasrahkan diri

Jangan pernah terbesit hati
Meragukan kesetiaan yang tercurah
Aku dan dirimu ditakdirkan satu
Langit jadi saksi


Agaknya macam manalah ekspresi wajahnya bila terima bunga ini. Terkejutkah? Terujakah? Yang pasti hatinya pun bunga-bunga...




You Might Also Like

5 ulasan:

  1. Taknak bagi kat kakcik sama? Tapi, kakcik lebih suka kek! Hehehe.. :)

    BalasPadam
  2. thniah dpt bunga...mmg berbunga2 hati..

    BalasPadam
  3. kek dah dapat semalam...suprised kononnya...

    BalasPadam
  4. sarah...sedey...
    sebenarnya bukan aina yang dapat bunga tapi hubby yg dapat, jangan mimpi le nak dapat bunga dari dia tak romantik langsung...heheheee...

    BalasPadam
  5. Wahh munga.
    Patutnya hadiah tu leh kongsi berdua, sebab besday dekat-dekat jer tarikhnya...

    Makan Sakan-Sakan: Aku Puas Hati Benda Lain...

    BalasPadam