Fasha Sandha Yang Owhsem.

10:04 PG JunAina 14 Comments

Lakonannya mantap Cik Puan suka sangat tengok dia berlakon.
Raut wajahnya cantik.
Suaranya yang manja-manja kekadang serak-serak basah memang menggoda.
Selalu tertunggu-tunggu kemunculannya.
Busana yang di pakai selalu kena sahaja dengan badannya.

Fasha Sandha di majlis pelancaran Majalah LISA Malaysia yang di adaptasi dari majalah keluaran luar negara.






 Owhsem tak...owhsem tak...??

Sumber : rotikaya



You Might Also Like

14 ulasan:

  1. si makhluk fasha ni bukan kesah pon ape orang nak cakap pasal die kn :)

    BalasPadam
  2. Cantik tapi sayang, tak sepatutnya didedahkan.

    BalasPadam
  3. mak aiii..cekcinya cik fasha sandal..

    BalasPadam
  4. berani betul dia pakai begitu...

    BalasPadam
  5. perasan tak yg dia ni dah berisi badannya... huhu..

    ohsemmmmm....sngt..sngt..!!

    Ya Allah....moga dia dapat hidayah dari Allah tuk berubah menjadi lebih baik dari ini...

    BalasPadam
  6. Moga akan mendapat hidayah sebelum Izrael dtg menjemput....sayang dan kesian...

    BalasPadam
  7. terkedu lihat badan belakang dia nie...memang terlalu seksi...tapi klu dikritik pun, dia dah lali....

    BalasPadam
  8. SALAM,
    SENDIRI BUAT, SENDIRI FIKIR, SENDIRI TANGGUNG !

    BalasPadam
  9. SALAM,
    JEMPUT DATANG PADA 18 DIS NANTI. KAJANG DGN BBB DEKAT SANGAT. ISILAH BORANG PENYERTAAN.

    BalasPadam
  10. Semoga suatu hari nanti, terbuka pintu hatinya untuk berpakaian sebagaimana orang islam yang sebenarnya

    BalasPadam
  11. Bayangkan kalau anak kita berpakaian macam tu.. astaghfirullah, jauhkanlah..

    BalasPadam