Seksualiti Merdeka-Dah Moden Sangat Lah Tu!

9:46 PG JunAina 5 Comments

Apa kes? Tak ada kes cari kes. Bina konterversi untuk cari populariti. Mungkin juga ada udang di sebalik mee.


Perjuangan "Human Right", mereka menuntut hak kebebasan golongan luar tabie seperti lesbian, gay, biseksual dan transeksual. Ingin mengamalkan gaya hidup secara terbuka dan tanpa gangguan. 

Kenapa kita perlu bertolak ansur dalam cerita sebegini. Sudah terang lagi bersuluh apa yang di canang betentangan dengan kehendak agama. Tiada apa yang perlu di kecohkan kerana semua hanya akan merosakkan masyarakat.

Kalau dah cam gitu tak bertambahlah umat Muhammad.

Seksualiti Merdeka 2011, themed ‘Queer Without Fear,’ is scheduled to be held from Nov 1-13 at The Annexe Gallery, Kuala Lumpur. Datuk Ambiga Sreenevasan will be officiating the festival launch on Nov 9 at 8pm.

Tak faham kenapa orang seperti Datuk Ambiga begini nak simpan lagi kat Malaysia. Kalau tak suka cari negara lain yang menghalalkan segalanya.




You Might Also Like

5 ulasan:

  1. sy dgr diorg nk bw elton john wat konsert kt genting...sempena dgn ni kot?

    BalasPadam
  2. yg sy heran tue kak, camne org melayu kita nie boleh ikut ckp si ambiga tue kua pi demo huhuhhuhuhuhhh

    BalasPadam
  3. Salam ziarah,

    Kak Ros pun heran jugak, dah tau terang2 dah salah di sisi agama,dok gatai mintak apa lagi....

    BalasPadam
  4. Panas mata dan telinga baca berita ni. Kalau pihak atasan buat tutup mata je tak tau la pa nak jadi Malaysia tercinta ni..

    BalasPadam