Wordless Wednesday - Bila Bangla Menulis

10:26 PG JunAina 18 Comments




You Might Also Like

18 ulasan:

  1. krid hapa? kridit kard? keh keh~

    BalasPadam
  2. Notis utk kaum-kerabat dia aje Aina.:)

    BalasPadam
  3. kak cik berulang kali aina baca statement tu tp malangnya tak faham2 jugak.

    bujal...agaknya dia pendekkan ayat ataupun cipta perkataan baru dalam BM.

    BalasPadam
  4. KhaiRin...kalau dia boleh menulis macam tu memang terrer coz dia tak gi sekolah kebangsaan.

    k.zakie...silap2 kaum kerabat dia sepatah haram pun tak tau apa yg dia tulis. disebabkan dia tampal kat situ so pengguna boleh agak le apa yg dia nak sampaikan.

    BalasPadam
  5. hikhik..same cam soalan kat atas..krid tu apa?

    BalasPadam
  6. nasib baik otak rakyat malaysia cepat tangkap apa yang ditulis..

    BalasPadam
  7. dia tukang tampal jer kut, sebab satu perkataan jer yang tidak di fahami dalam satu ayat. jika betul dia yang menulis, satu kemajuan utk dia sebab hanya 1/6 kesilapan ejaan/pemahaman dia.

    BalasPadam
  8. kita buat2 tak paham ni...heheh..

    BalasPadam
  9. saya buat2 nak paham.. ehehehe

    BalasPadam
  10. ohhhhhhhhhhhhh krid tu kredit...
    hahahha

    BalasPadam
  11. Kaum dia ajelah yang faham hehe...

    BalasPadam