Amatur Tak Boleh Lawan Otai.

4:32 PTG JunAina 8 Comments

Nih nak lawan GB dan Wak. Depa menayang-nayang hasil tembakan dia orang jadi Aina pun nak tayang juga hasil tembakan amatur dari kamera chap ayam. Aina suka ambil gambar dan suka bergambar.


Di malam yang gelap gelita, tanpa sinaran rembulan tanpa kedipan bintang di langit.
Lampu-lampu neon juga enggan bersinar umpama alam merajuk menyembunyikan cahaya.
Hanya biasan cahaya hutan batu yang gah dan megah berdiri menyinari tasik sepi.

Seketika nanti mungkin hujan akan membasahi bumi...
Dan rembulan akan terus malu di balik tabir alam...

~Nukilan : JunAina~

You Might Also Like

8 ulasan:

  1. masing-masing nak tayang .. tapi saya yg tayang dulu.

    BalasPadam
  2. aura tayang menayang yang Tuan Haji bawaklah ni...dah merebak umpama virus...:)

    BalasPadam
  3. woh. 3 gambar kat tasik titiwangsa dalam sehari. saya suka!!!!

    nice pic kak, puisi akak pun indah. :)

    BalasPadam
  4. Bila baca N3 GB teringat sekeping gambar yang diambil di tika embun mula menitis di Tasik Titiwangsa...memang gelap gelita!

    BalasPadam
  5. hehehe....cantik & menarik hasil tayangan tuh

    BalasPadam
  6. saya tak mencapai makam mcm nie lg..kamera pun gune henpon cap xyz je huhuhuhuhhhh

    BalasPadam
  7. mampir sob..nice post..teruslah berkarya dan sukses selalu..jangan lupa kunjungan balik ya..:)

    BalasPadam