Roti Canai Durian

11:58 PG JunAina 15 Comments



Musim durian jom kita try menu ni pulak.


You Might Also Like

15 ulasan:

  1. uish...sedapn juga tu..huhu.. :)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Jun

    apa...roti canai cicah kuah durian
    belum pernah cuba lagi

    Wassalam

    BalasPadam
  3. amboi mesti sedap rasanya...lagi garing lagi sedappp..

    BalasPadam
  4. siyes ke ada durian dalam tu? menarik nih!!!

    BalasPadam
  5. tak pandai wat roti canai....huhu..
    camner nak tebar dia..

    BalasPadam
  6. roti canai durian??

    huhu..blom penah try lagi..

    =)

    BalasPadam
  7. wah..1st time dengar ni!

    buat sendiri ke beli kat kedai?
    kalau kat kedai, mesti harga up sbb durian.

    BalasPadam
  8. yg ni akak tak penah rasa lagi lah june...mst sedapkan sebab ada derian..my favourite..

    BalasPadam
  9. Roti canai durian pun ada?tentu sedap rasanya.

    BalasPadam
  10. Aina tak pernah makan lagi roti canai duriankalau murtabak pernah la makan..

    BalasPadam
  11. baru dengar nama roti canai durian

    BalasPadam
  12. first time abah dgr roti canai durian ni..heheehe mcm sedap je

    BalasPadam