TEMPLATE ERROR: b:if has no 'cond' attribute TEMPLATE ERROR: b:if has no 'cond' attribute TEMPLATE ERROR: b:if has no 'cond' attribute

Thursday, December 15, 2011

Berlapis-lapis Jangan Jadi Macam Kuih Lapis Sudah.

Balik dari kampung.

Memandu sejauh 550km.

Dada terasa sedikit sesak.

Seperti ada benda yang menekan, tidak selesa memandu rasanya.

Sesekali terasa sukar bernafas.

Tolak kusyen kereta kebelakang (terasa seperti pemandu F1 le pulak)

Sedikit selesa.

Balik rumah buat operasi, baru terperasan...waaaaaaa....

Perut dah berlapis lagi sikit nak jadi kuih lapis tapi badan mentain je tak naik-naik.

Tak boleh jadi...azam...

Sebelum tido kena buat sit-up

Selepas bangun pun kena buat sit up setelah setahun meninggalkan rutin ini (terima padahnya sekarang)

Kawan satu projek dulu buat ayat tak boleh blah selepas 6 bulan tak berjumpa (lelaki ini dipindahkan ke THE INTERMARK 3 minggu yang lepas dari WISMA RKT).
'Lah...I ingat sapa tadi. Nampak dari belakang dah BESAR semacam.'

Huhhhh...!!! Tak boleh jadi!

Sebelum dan selepas.


17 comments:

  1. Tengok gambar oklah tu Aina... kita kan dah ada anak-anak kalau kurus sangat pun tak cantik kan...

    ReplyDelete
  2. woww, ada perubahan lah kak June.... nampak slim gittewww.. ehehe

    ReplyDelete
  3. Kakcik tengok Aina maintain je kurus... Lainlah kakcik ni. :)

    ReplyDelete
  4. gambo kanan tu dah tentu2 nampak efek kuih lapisnya. cuba pakai baju kotak2, nampak le mcm kuih dam. heheh!~

    ReplyDelete
  5. saya pun risau perut berlapis2 ni...

    ReplyDelete
  6. jom azam 2012 kuruskan badan! ai ni suar byk tak muat dh.tension betul

    ReplyDelete
  7. amalkan mkn beras jasmin pusar insya allah bleh trn berat bdn tp beras tu mahal sket la

    ReplyDelete
  8. Aina ok je..masih slim lagi..jangan susah hati ye.

    ReplyDelete
  9. saya tengok... aina, ok je lagi. :)
    serius !

    ReplyDelete
  10. erm...kira ok la boleh terima teguran kawan tu..

    ada sesetengah perempuan...sentap bila ditegur begitu...huhu.. :)

    saya...sama je dulu hingga kini..tetap bambam...so tkde org nk cakap2 sngt.. :)

    ReplyDelete
  11. salam kenal kak..

    (ntah2 kita sebaya atau sy lebih tua kot)

    nak tergelak pun ada baca citer kak aina ni..sy ni slim je tp tang perut tu tetp berlemak..bila pakai kebaya jenuh nk cover..

    ReplyDelete
  12. okeylah tu...

    saya nie sejak anak dara asyik fikir nak kurus aje tapi tak kurus2 jugak...

    ReplyDelete
  13. Cantik apa...maintain gitu...kurus sangat tak lawa.

    ReplyDelete
  14. lepas baca entri & tengok gambar.... cam tak ada yang tak kena jer. dalam gambar cam ok jer.... hihihihi

    ReplyDelete
  15. buat kawan2 semua...

    badan nampak mentain tapi kat perut dah berlapis2. banyak baju kebaya yang terpaksa masuk muzium sahaja...

    ReplyDelete
  16. akak..huhu...
    aka lselim je la..x de lapis2 pun..?
    cma ni lagi la berlapis2..
    berusaha dgn jayaya nkmengempiskan lapisan2 lemak ni..huhu

    ReplyDelete