Wordless Wednesday - My Dream

10:54 PG JunAina 20 Comments





Gambar dari en.google


~Entah bila akan jadi kenyataan~


You Might Also Like

20 ulasan:

  1. Cantik impian Aina. Semoga berjay mendapatkannya. InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  2. bila dah ada impian, kite mesti akan bekerja keras untuk mencapainya. impian akak mesti akan tercapai nanti. :)

    *akak mmg terer naik moto ek? :D

    BalasPadam
  3. semoga impian jadi kenyataan..

    BalasPadam
  4. ui~~nak merempit ke? keh keh~~

    *semoga impian termakbul~

    BalasPadam
  5. Insya-Allah your dreams will comes true Aina:)

    BalasPadam
  6. ..
    insyallah..
    ade rezeki nnti mesti dapat..

    :)

    BalasPadam
  7. InsyaAllah berusahalah kearahnya.

    BalasPadam
  8. InsyaAllah satu hari nanti.

    BalasPadam
  9. simpan duit ckit2 nanti insyaalah boleh ler beli....

    BalasPadam
  10. semuanya dah ada kan... itu cuma impian yang ke-2 kan? saya nie, impian yang pertama pun belum dapat lagi

    BalasPadam
  11. Insya'Allah...berkat usaha gigih..pasti akan tercapai... ;)

    BalasPadam
  12. wow...hebat tu..moga tercapai yer

    BalasPadam
  13. semoga tercapai impian nya..:)]

    BalasPadam
  14. itulah kawan-kawan...impian yang rasanya mungkin akan tinggal impian sahaja...

    rumah dah ada tapi rumah bertingkat-tingkat, teringin pulak nak ada rumah yang ada tanah pulak.

    motor juga dah ada tapi cumanya motor kriss, teringin pulak nak guna motor yang berkuasa besar sikit. tak besar pun 250cc je...

    kereta pun ada jugak. setakat ni hanya mampu beli SAGA je, kalau rezeki lebih teringin gak nak beli HONDA STREAM tu.

    alhamdulillah dengan apa yang ada sekarang, sekurang2nya kita ada berbanding dengan orang yang tiada.

    BalasPadam
  15. Hello! I just wish to give an enormous thumbs up for the good data you’ve gotten
    here on this post. I might be coming back to your weblog for more soon.


    Also visit my web site seo

    BalasPadam
  16. Good day! I simply wish to give a huge thumbs up for the great
    info you might have here on this post. I will probably
    be coming back to your weblog for more soon.

    Check out my blog - semi automatic .223 for sale

    BalasPadam
  17. Hey! I just would like to give a huge thumbs
    up for the nice information you could have here on this post.
    I shall be coming again to your blog for extra soon.

    Feel free to surf to my weblog - semantics pragmatics difference

    BalasPadam
  18. Hey! I simply want to give an enormous thumbs up for the good information
    you have here on this post. I will be coming back to your weblog for extra soon.


    Take a look at my page ... seo for dummies bruce clay

    BalasPadam
  19. JA.....tak salah berangan dulu hihi....Satu hari nanti jadi kenyataan mana tau!
    Okje lagilah teruk, nak berangan pun takut! Hihi

    BalasPadam