Jerebu di Kuala Lumpur

10:21 PG JunAina 3 Comments


Pemandangan dari tingkat 14 Vista Tower, The Intermark Jalan Tun Razak pada pukul 10.12am. KLCC nampak kabur tidak seperti hari-hari biasa. Hujung minggu ini elaklah dari melakukan aktiviti luar. Kualiti udara yang kurang bagus ini boleh menjejaskan kesihatan.


You Might Also Like

3 ulasan:

  1. Kesian kat orang Lembah Klang. Terpaksa hirup jerebu. Anak pergi KL nak membidik gambar KLCC pun frust.

    :-)

    BalasPadam
  2. mcmana la KC blh tak perasan situasi jerebu yg dikatakan ramai org tu ye? mngkin sbb KC duduk pinggir bdr kot? tapi off kat KL. mgkin sbb KC masuk je off pastu petang nnt baru keluar dn masa tu jerebu pun dh berlalu kot? Entahlah. tp btl ckp jun tu.. elakkan aktiviti luar .. aktiviti dlm bangunan dibolehkan.

    BalasPadam
  3. Kat shah alm ni pun berjerebu...mcm mendung jerr.

    BalasPadam