Otak Tepu I Bagaimana Tambah Iman Kepada Allah

12:20 PTG JunAina 6 Comments


Tak dak idea. Apa yang ada sekarang dalam kepala otak ini, nak siapkan kerja dan nak balik! Semalam booking overtime hanya untuk 6 jam sahaja tetapi terpaksa bekerja sehingga 8 jam. Hari ini merancang hanya 5 jam tetapi nampak gayanya terpaksa juga menambah sejam dua lagi. Beginilah bila beban untuk dua orang terpaksa ditanggung seorang. Cepatlah balik bos kecik, ceq dah penat!

Sabar. Sabar. Merancang juga nak bawak anak-anak pergi tengok MADAGASCAR 3. Memula nak pergi PETROSAINS kakak pulak merengek nak tengok wayang. Haishhh...mama korang ni dah 15 tahun tak pernah jejak panggung wayang. Terpaksa jugak le coz budak pompuan tu duduk dengan mak tok, sesekali balik layankan jelah permintaan dia.

Hari ini sekadar nak berkongsi email yang masuk ke inbox. Sama-samalah kita berkongsi dan buat yang terbaik. Pada empunya asal MFR STUDIO terima kasih. Terima kasih daun keladi atas perkongsian. Titik!




You Might Also Like

6 ulasan:

  1. salam aina..sesekali memang tepu jugak kan..kalau dah tepu tu..memang tak de la n3 baru dari acik

    BalasPadam
  2. bestnya dapat kuar ngan anak2 pegi tgk wayang. saya dah banyak minggu gak terpaksa kerja sabtu ahad. kecuali mngu lepas, mtk kebenaran bos sbb nk balik kampung

    BalasPadam
  3. perkongsian yang menarik.. thanx for sharing

    BalasPadam
  4. Mm..what to say huh..I like to move it move it..I like to,MOVE IT!

    BalasPadam
  5. Terima kasih Jun,

    Memang sukar nak stable iman yang sentiasa turun naik ni.

    BalasPadam
  6. sharing is caring...hilang ketepuan otak baca entri kat sini..

    BalasPadam