DiGi Broadband Discover Day

3:56 PTG JunAina 5 Comments


DiGi Broadband

Klik sana klik sini. Mencari-cari plan tawaran paling bagus. Klik-klik DiGi. Tengok-tengok. Rasa macam tertarik dengan package ini. Murah sahaja bayar. Bukan untuk heavy user, just nak buka emil. Sesekali check FB. Kadang-kadang nak taip surat and send via email. Kira oklah kan.

Dah ada satu guna service provider yang lain. Kali ini nak guna DiGi pulak. Asik berebut dengan anak-anak je. Ramai kawan-kawan kata bagus. Lagipun Kajang dapat DiGi coverage, kalau nak out station boleh guna yang lagi satu. Nak check coverage pun senag korang klik je kat sini. Lepas tu masukkan negeri dan lokasi. Sepantas kilat akan ditunjukkan kawasan korang tu ada coverage ke tak.


DiGi Broadband Discover Day

Inilah detail plan yang nak di ambil. Tak sesuai untuk hard core internet user...hikhikhikkk... Just for light user like Nescaffe light-light boleh le guna plan ini. Harap dapat bagi good performance macam yang diiklankan sepadan dengan yang dibayar. Tak boleh le demand lebih-lebih. Pakai baju ukur kat badan sendirilah. Bayar Rm30 nak demand macam bayar Rm60 mana boleh.


You Might Also Like

5 ulasan:

  1. kalu siang, mmg laju kak tp mlm..ya rabbi..siput bab pun lg laju...

    BalasPadam
  2. wah..murah..mmg promo la..
    klo blk kpg sure xdpt online..kan bgs klo de coverage digi jgk...nak jgk langgan yg ni

    BalasPadam
  3. mula2 dulu je sy guna digi...

    BalasPadam
  4. hehehe.... saya antara orang yang takkan ambil & guna pakej tersebut.

    BalasPadam