Pasti Ku Rindu

11:06 PG JunAina 17 Comments


Bila tiba-tiba terpandang gambar ini dalam komputer tiba-tiba terasa rindu sangat. Rindu zaman anak kecik-kecik. Sentiasa manja dan bergantung dengan mak selalu. Tak kisah di peluk di cium atau dimarah sekali pun. Mereka pun nampak comel je. Nampak manis. Nampak mcm perlukan mak sesangat. 


You Might Also Like

17 ulasan:

  1. Semoga mereka terus 'dekat' dengan kita walau setelah 'sebesar' mana pun mereka.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Aina

    mereka adalah penghibur

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    gambar selepas dah besau adak ka? nak jugak nengok bezanya tu ;)

    BalasPadam
  4. Kakak pun ada rasa macam Aina rasakan.
    Suka melihat tika mereka masih comel-comel dulu.

    BalasPadam
  5. Macam sat sangat depa dah besaq kan...

    Tapi la ni depa masih suka peluk2, cium2 lagi... Tak tau la bila dah kawin nanti...

    BalasPadam
  6. chomelnya anak anak..macam wajah ibunya :)

    BalasPadam
  7. bila tengok gambar dulu.. rindu dengan suasana macam tu.. tapi sekarang turn anak2 pulak.. ;)

    BalasPadam
  8. aduh... tetiber windu kat anak jugak

    BalasPadam
  9. betul tu kak...masa kecik2 ni la kita belai dorang selalu, manjakan dorang...

    kang dah besar, nak2 yg lelaki, mmg malu nak kena cium walaupun dgn mama dia ni...

    BalasPadam
  10. Anak
    Penawar hati pengarang jantung
    ( tah apa maknanya tp sedap diguna

    BalasPadam
  11. tetiba saya rasa homesick.rindu dekat mak,abah dengan family :'(

    BalasPadam
  12. omak den...still suka peluk cium anak dio bila ketemu.....

    BalasPadam
  13. Salam aina..

    Subhanallah.. comel sangat ketiga2nya.. mmg masa kecil anak2 rapat dgn kita.. semakin membesar, kita sendiri dapat rasa yang mereka sudah tidak lagi semanja dulu dengan kita wp masih rapat dgn kita..

    BalasPadam