Hadiah Harijadi 2014

9:33 PG JunAina 30 Comments



6hb Febuari lalu selepas puas merajuk-rajuk akhirnya saya dapat jam tangan seperti dalam gambar tu bukan yang berwarna emas tu ye sebab yang tu saya dpat semasa kami dinikahkan 13 tahun dulu, juga sila abaikan tangan yang sudah mula berkedut.


'Dia' tanya nak apa untuk hadiah harijadi dalam merajuk saya cakap nanti fikir dulu. Katanya 'kita pergi Jakel nak tak, kalau tak pun pergi Ariani'. Lepas lama memikir saya minta jam sebab jam yang lama sudah rosak. Lagi pun jam sentiasa saya pakai jadi bila tengok jam saya akan sentiasa ingatkan 'dia'.


Jam pilihan 'dia' buat saya. Tak mahal tapi itulah tanda kasih dia pada saya. 2 bentuk cincin, rantai tangan, rantai kaki, rantai leher semua saya pernah dapat untuk hari lahir saya lalu apa lagi yang perlu saya minta sedangkan semuanya sudah cukup sempurna. 


You Might Also Like

30 ulasan:

  1. Saya pun ada gelang macam tu. Tapi dah tak pakai, sebab selalu gesel dengan meja, rasa sayang pulak.

    BalasPadam
  2. Kak jun...selamat ulang tahun kelahiran ye kak jun...cantik yer jam tgn hadiah dari suami tercinta....bertuah tau akak jun...besday Umi Qi bulan 3...rasa yer nak minta apa ek hahahha

    BalasPadam
  3. Alhmdlh... complete 1 badan barang kemas, dapat pula jam tangan ;)

    BalasPadam
  4. Senyum lebar mengganti rajuk bila nampak jam cantik ye Aina..
    PItu dia! Pak Tuan dalam pada kurang romantik tapi bila nak beli hadiah siap offer apa nak? tak ke best:)

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. wpun barang kemas cukup semuanya pernah dapat.. kasih sayang dari Pak Tuan pun mesti melimpah ruah kan sis.. untung badan :)

    BalasPadam
  6. cantik jam tuh kak... naper lah sampai ngajuk2 tuh kan

    BalasPadam
  7. alhamdulillah...akhirnya dapat jugak hadiah ye kak...biar x mahal pun harganya tp tetap mahal sebab pemberian dari yang tersayang kan....

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah. Semoga berbahagia selamanya. InsyaAllah.

    BalasPadam
  9. cantik design jam tu kak...
    yg penting ingatan tu...:)

    BalasPadam
  10. Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendakNYA..

    BalasPadam
  11. alhamdulillah...slmat ari lahir sis :)

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah..tahniah umur meningkat lagi, moga terus berpanjangan... bagusnya orang yang berasa qanaah seperti Aina ni..sentiasa berasa cukup...che abang pun senang melayan isteri macam ni..

    BalasPadam
  13. si dia sayang sangat kat kak jun. alhamdulillah. :)

    BalasPadam
  14. Bukan harga jd ukuran kan sis...yg penting hadiah dari "dia" itu...

    BalasPadam
  15. merajuk2..dapat gak hadiahnya.. hehe

    cantik jam...

    gelang tu...mesti gelang lama..berat dan padu (keh keh..smpat saya tgk gelang kan..kan)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu beli murah je tapi sekarang boleh tahan harganya...:)

      Padam
  16. haha...merajuk ya aina. tapi kalau dah lebih 2 abad macam kak anim, pening pikir nak "mintak" apa bila ditanya..last2 sekali down payment kerera baru pun jadilah, hihi. bulan2 bayar sendiri

    BalasPadam
  17. alhamdulillah..suami memahami. hadiah sbg pengikat kasih syg. bertambah2 kasihnya. hp belated bday kak. moga dipanjangkan usia yg bermanfaat n dimurahkan rezeki.

    BalasPadam
  18. hehe sweet2 selamat hari lahir

    singgah sni jom www.nadiasecreto.com

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah ingatan tu yang penting kan Aina

    BalasPadam
  20. Cantik jam tu. hehe. Selamat Hari Jadi. hehe

    BalasPadam
  21. romantik....nilai harga bukan ukuran kak...yang penting tanda ingatan...hihi komen dari orang yang baru menempuh alam hidup berdua ^___^...tak tau la dapat hadiah or x dari Mr. A untuk hadiah tahun ni :)

    BalasPadam
  22. Merajuk ade lg tak kak? Hehe.Slmt ulang tahun ek kak.. Semoga bhgia hgga ke syurga.

    BalasPadam
  23. Alhamdulillah.. tahniah ye kak :)
    Cantik jam baru :D

    BalasPadam
  24. Wah tahniah akak.. cantik jam tue.. semoga akak sentiasa bahagia bersama org tersayang..=D

    BalasPadam
  25. moga berkekalan yer... cantik.. tanda kenangan dan ingatan jgk tu.. bkn selalu dpt..

    BalasPadam