Handmade Bag

8:32 PG JunAina 22 Comments


Pertama kali tengok handmade handbag saya kagum. Betapa gigih empunya diri menyiapkan beg tangan yang nampak sangat sempurna di mata saya. Kreatifnya dia menjahit sehingga menjadi sebiji beg sebegitu. Tak percaya pun ada mulanya. Jahitan sangat kemas, material berkualiti dan bila membeli kita akan sangat berpuas hati.




Saya nak juga booking satu nanti. Lain dari yang lain tak ada jual atas supermarket tau! Kalau nak tahu lebih lanjut silalah ke blog McKantin. Terkedu saya tengok koleksi beg tangan hasil kerja tangan dia. Hebat! Pandai menjahit, pandai memasak dan pandai naik gerek jugak.



You Might Also Like

22 ulasan:

  1. coolll kan.... makcik kantin... ;)

    BalasPadam
  2. kak xpandai naik gerek ka. hihihi... perghhh memang kreatif la org nya kalao beg ni dia buat dgn tangan :)

    BalasPadam
  3. Masyallah hebat sungguh mckantin ni..jahit hbag sendiri...nekcik suka jenis camni

    BalasPadam
  4. saya dah beli satu dari mem tu..
    back pack
    sangat cantik!!

    BalasPadam
  5. salam,
    Wah lupa pulak nak belek2 hari tu. Tapi mama ada tanyalah mcm mana McK dpt material tu...rajin sgtkan? tak pernah terfikir pulak nak buat beg!

    BalasPadam
  6. Kreatif sungguh tu Jun.. akak tengok pun teruja :)

    BalasPadam
  7. Teringat masa sekolah menengah, makchaq bawak beg yg mak buat dari cadar lama, pada makchaq sangat cantik.. ada jugak kawan yg gelakkan makchaq... tapi biasa la makchaq.. memang tak kisah pun orang nak gelak ka hapa..... tapi ada juga yg puji (yg puji ja cerita kat mak..)

    BalasPadam
  8. Cantik!..Saya suka menjahit..berangan jgk nak jahit bag sendiri..kiki

    BalasPadam
  9. Masuk Bloq McK td...salute kat dia...byknya yg dia dah buat...cantik2...

    BalasPadam
  10. jahit sendiri...memang betul2 hebat...

    BalasPadam
  11. saya pandai naik gerek je..hahaha..

    BalasPadam
  12. pandainya makcik kantin buat beg tangan sendiri..mmg nampak cantik sangat..:)

    BalasPadam
  13. setuju ngan akak..sgt2 cantik ...pandai betul tangan die...kagum lieya ...mmg perfect nampak...lieya ni bab menjahit mmg kelaut kak....jahit jelujur pun hancur hahaahah adoi laaa...

    BalasPadam
  14. sy pun kagum tgk kak...memg kemasss sgt2222

    BalasPadam
  15. cantik beg tangan tu kak..hebat pandai menjahitnya sendiri..

    BalasPadam
  16. boleh terjah tengok ler....buat koleksi....

    BalasPadam
  17. mmg cantik, kemas...bukan calang2 orang buat boleh handmade mcm ni...

    BalasPadam
  18. kena terjah jugalah, nampak cantiklah !

    BalasPadam
  19. Kagum sy. Mmg btl2 halus buatannya.. Kalau sy Mau tak sabar jait jadi 4 segi je. Hihih

    BalasPadam
  20. Okje pun kagum dengan mereka yg rajin dan gigih ni....pelik dengan semangat dia....hairan dgn diri sendiri kenapa maleh beno hehe...

    BalasPadam