39 Tahun Matahari Itu Tetap Sama

12:59 PTG JunAina 22 Comments



Mentari pagi. Kampung Pida Dua Sekerat, Arau Perlis.



You Might Also Like

22 ulasan:

  1. Jun! Kalau matahari pun sudah mula bertukar rupa dan arah!... bersedialah....

    BalasPadam
  2. Selagi Dia tidak suruh matahari berhenti menyinar, selagi itu matahari ikut arahan buat perkara yang sama setiap hari.

    BalasPadam
  3. ...tapi naiknya di tempat yang lain...

    BalasPadam
  4. cantik pemandangan..Ni kat kampung akak ke?

    BalasPadam
  5. Pernah laa sampai perlis.. dulu2 laa.. hehehe

    BalasPadam
  6. beras murah tak kat sana kak? :)

    BalasPadam
  7. Subhanallah.. cantiknyer kan kak aina

    BalasPadam
  8. ikutkan nak pi awal bualan feb ari tuh...tp padi dah di tuai...hehehe

    BalasPadam
  9. suka lihat pemandangan begini. beruntunglah duduk tepi sawah:-))

    BalasPadam
  10. Saya kerap berulang alik ke Perlis sekarang kerana anak no 4 studi di UiTM Arau. Dulu saya pernah kerja di Perlis kira2 4 tahun di sebuah pejabat dekat jam besar, Kangar...

    BalasPadam
  11. indah dan mendalam maksud yg tersirat

    BalasPadam
  12. SubhanAllah...pandai awak snap pic tu aina...mmg menangkap mata!
    Happy belated birthday to your "Dia" ya..
    ahem gantengnya! hehehe

    BalasPadam
  13. Ya Allah.........cantiknya!!!!!!!!!!!
    Kak jun, umi Qi mmg sgt2 suka permandangan di Perlis terutama sawah padinya sgt cantik berbanding kedah dan negeri lain...di sana sgt2 menarik perhatian...rinduuu hendak bertamu di sana lagi :D

    BalasPadam
  14. Umi Qi dah add akak dlm follower list kt blog...senang nanti leh terjah selalu...mmuahhh :*

    BalasPadam
  15. Happy birthday Aina
    Masuk 50 nanti pun, begitulaaaa mentarinya...
    Sdg melalui fasa itu 😃

    BalasPadam
  16. kalau dah tak samatu tandanyer apakan...

    BalasPadam
  17. selamat harijadi ke 39 tahun cik kak ituuu.., ;-p

    BalasPadam
  18. syok nye umh tepi bendang, berangin je manjang...

    BalasPadam
  19. cantiknya pemandangan kat sini.... suka sgt !

    BalasPadam
  20. Betul .....mentarinya tetap sama kita je yg lain....

    BalasPadam