Asam Pedas Kepala Ikan Salmon

9:50 PG JunAina 8 Comments



Bila ada peluang masak untuk keluarga walau pun sakit tetap akan masak supaya mereka dapat makan dengan penuh senyuman. Cuti sakit Khamis dan Jumaat yang lepas semangat seorang ibu tetap sama seperti ibu-ibu yang lain, sakit namun gigih menguruskan keluarga.

Walaupun tak makan apa yang di masak sebab gastrik tetapi tetap senyum bila tengok anak-anak dan suami makan dengan penuh berselera. Puas hati memasak walaupun tidak sihat.
 
 

You Might Also Like

8 ulasan:

  1. Itulah pengorbanan seorang ibu kan Jun...
    Suami dan anak-anak sentiasa didahulukan..
    Sedap pulak tengok asam pedas tu.. menyelerakan..
    Syafakillah Jun.. semoga cepat sembuh..

    BalasPadam
  2. Betul tu.Penat memasak hilang bila tengok anak dan suami makan dari air tangan kita

    BalasPadam
  3. betul tu kak...kite ni mak2 masak mmg lebih utamakan selera suami dan anak2 kan kak.... yg penting perut anak2 dan suami happy....

    wah kak, salmon hah....lieya suke sashimi salmon...tapi salmon dah masak2 ni tak suke sgt...pelikkan kak...salmon mentah plak lagi lieya suke heheehehehe

    BalasPadam
  4. wahhhh ikan mahal tu mesti sedap kan .....

    BalasPadam
  5. Air tangan seorang iateri dan ibu...

    BalasPadam
  6. asam pds biasa masak tp ngn ikan salmon tak penah terpikir... ngam ke kak salmon di asam pds

    BalasPadam
  7. Balik solat Jumaat kejap lagi makan masakan asam pedas juga, puan isteri masak asam pedas pari versi Melaka...

    BalasPadam
  8. Huhu sy paling ngeri bab gastrik. Klu sy kena dua tiga hari payah nk sembuh

    Sedapnya kepala ikan..

    BalasPadam