Salam Tahun Baru

10:04 PG JunAina 0 Comments

 
2011 menjelma sudah, selamat tinggal 2010...2011 kini menjadi kenyataan yang harus dilalui untuk cabaran setahun yang akan datang, 2010 menjadi kenangan dan semoga kita dapat mengutip seribu pengajaran darinya.

Tahun ini tak ada azam baru coz azam tahun lepas pun belum separuh jalan aku capai, kesiannya...masih meneruskan kesinambungan azam tahun lepas. Aku berharap tahun 2011 ni aku dapat capai sepenuhnya azam yang tertunggak...
Tahun ini dalam kesibukan jugak aku hampir lupa yang hari ini sudah melangkau ke tahun 2011. Sibuk dengan tugasan, sibuk dengan urusan sekolah anak-anak terlalu menghadkan masa untuk aku kepada lain-lain perkara. Sehinggakan malam tahun baru yang biasanya kalau sudah tertidur akan tetap terbangun dengan bisingnya bunyi bunga api tapi tahun ini aku terus lena di buai mimpi, sedar-sedar sudah pagi!

Apa pun semoga tahun yang baru ini akan membawa seribu kebaikan dan kejayaan kepada kita semua. Pada sesiapa yang azamnya tak lepas-lepas macam `ceq' jugak berusahalah dengan lebih keras. Akhir kata `Selamat Tahun Baru' tingkatkan produktivti dan mutu hidup untuk setahun seterusnya.

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: