Iqbal Hadi - Majlis Ikrar Tahun Lima

11:50 PG JunAina 0 Comments

Sabtu 22 Jan 2011 dalam kesibukan kerja June melapangkan diri menghadiri Majlis Lafaz Ikrar murid-murid tahun lima Sekolah Kebangsaan Kajang Utama. Majlis juga bertujuan memberi pendedahan dan maklumat kepada ibu bapa berkenaan aktiviti yang bakal di lalui oleh anak-anak. Taklimat mata pelajaran juga telah diberikan oleh guru panitia. Perbincangan dan pendapat ibu bapa juga di ambil kira dan dipertimbangan oleh pihak sekolah.

Atas inisiatif guru besar baru Sekolah Kebangsaan Kajang Utama yang merupakan Guru Besar Cemerlang Peringkat Kebangsaan iaitu En. Abdul Samad bin Abdul Ghani pelbagai program sepanjang tahun telah diatur untuk murid tahun lima sebagai persediaan UPSR tahun hadapan. Panjang jugak senarainya dan memerlukan peruntukan asing sudah tentunya dan pihak sekolah telah memastikan agar ibu bapa membayar seminima mungkin.

Terima kasih buat semua guru tahun lima SKKU yang sanggup mengorbankan masa mendidik anak bangsa kadangkala sehingga diluar waktu kelas. Menyumbangkan idea dan mengerah tenaga bagi memastikan anak-anak didik berjaya. Buat semua TAHNIAH!

Iqbal Hadi berikrar di majlis akujanji, aku harap apa yang diikrarkannya akan di kotakannya. Kadang-kadang dalam kesibukan aku juga alpa....

You Might Also Like

0 Rider Beraksi: